عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارنماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفارگلستان


دیدارنماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفارگلستان

 

دیدارنماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفارگلستان

رامین نورقلی پور نماینده مردم شریف شهرستان های بندرگز، کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در خصوص وضعیت آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه خود با هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو نمود.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان؛ در این دیدار هرمزی گزارشی از وضعیت آب شرب در روستاهای شهرستان های مذکور و همچنین در خصوص پروژه های در حال اجرای در این شهرستان ها مطالبی را بیان کرد.

هرمزی در ادامه اظهار داشت مطالعات آبهای غیر متعارف سیمین شهر تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با در اختیار قرار دادن مشخصات و پارامترهای فیزیکی و شیمیایی آب ،پس از حفر چاه های مربوطه، ادامه روند مطالعات انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشتند در آینده بسیار نزدیک ما شاهد افتتاح تاسیسات آبرسانی آرخ بزرگ و آغاز عملیات اجرایی مخزن ذخیره 1000 مترمکعبی روستای سیجوال خواهیم بود که با این اقدام کمبود آب شرب روستاهای مذکور برطرف خواهد شد.

دکتر نورقلی پور در ادامه ضمن تقدیر از هرمزی و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی ، در خصوص اجرا و تکمیل طرحهای آبرسانی به روستاهای شهرستان های غرب استان و رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود تاکید نمودند و قول مساعد در جهت اخذ اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی روستایی را دادند.

وی همچنین اظهار داشت : علیرغم تامین آب شرب مورد نیازروستاهای منطقه، یکی از چالش های اساسی پیش رو استفاده غیر متعارف از آب شرب در راستای تامین آب مورد نیاز دامداری ها می باشد که مقرر گردیدطی جلسه ای با مشارکت دستگاه های ذیربط و شرکت آبفار این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به توضیح است: مدیریت امور آبفار شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگز،کردکوی و گمیشان 97 روستا با جمعیتی بالغ بر 37050 خانوار را تحت پوشش دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .