عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بدنبال افزایش کیفیت ساخت و ساز در بخش مسکن و ساختمان استان هستیم

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

بدنبال افزایش کیفیت ساخت و ساز در بخش مسکن و ساختمان استان هستیم

بدنبال افزایش کیفیت ساخت و ساز در بخش مسکن و ساختمان استان هستیم

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با هیات مدیره سازندگان مسکن و ساختمان استان گفت : افق نگاه این اداره کل، افزایش کیفیت ساخت و ساز و خدمات به مردم و شهروندان عزیز استان و نهادینه کردن این روند با ابزارهای قانونی هستیم.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :" حسین محبوبی " مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این دیدار افزود: هدف از تشکیل انجمن های صنفی و حرفه ای ساختمان بر اساس قوانین و بخش نامه های موجود به منظور تخصصی شدن و ارتقاء کیفیت در ساخت و سازهای حوزه مسکن و ساختمان است و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان در این استان نیز باید در این راستا گام بردارد.

وی در ادامه گفت : صنعت ساختمان بعنوان یک صنعت بسیار گسترده نقش تعیین کننده ای در چگونگی زندگی روزمره شهروندان دارد که بهبود این صنعت افزایش سطح زندگی هم استانیها را بدنبال خواهد داشت و از هیات انجمن سازندگان خواست تا با ارتباط بیشتر و حضور مستمر اعضاء در کلیه بخش های ساختمان طبق قوانین موجود در این بخش نقش آفرینی نماید.

در این دیدار اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان گلستان گزارشی از عملکرد سال گذشته ارائه و درخواست های صنفی خود را مطرح کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .