عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲ با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار نمود


مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲ با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار نمود

 

مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲ با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار نمود

به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق۲ ، محمد رضا قربانی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی زمیـنه ساز استقرارنظم و امنیت و سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

 

وی از تلاشهای خدمتگزاران عرصه حفظ نظم و آرامش و امنیت در جامعه قدردانی نموده و اظهار داشت : امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه سبز پوشان نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، شاهد امنیت  ایران اسلامی  هستیم وکشور عزیزمان یکی از امن ترین کشورهای منطقه است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان نیز ضمن تشکر از زحمات مدیر کل و پرسنل پلیس راه آهن شمالشرق۲ در برقراری نظم و امنیت در حوزه ریلی گفت:  فلسفه وجود همه ما خدمت به مردم است و پلیس راه آهن نیز نقش موثری در تامین امنیت و فراهم کردن سفری امن برای مسافران دارد .

وی به شعار سال اشاره وادامه افزود :  مجموعه پلیس همواره در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش نموده وپیشگیری و فرهنگ سازی را یکی از اولویت های خود می داندو بخش اعظمی از ماموریت های پلیس در حوزه پیشگیری منوط به همکاری و تعامل نزدیک با دستگاهها وادارت و نهادها می باشد.

در پایان این دیدارکه رئیس پلیس راه آهن شمالشرق۲ و تنی چنداز همکاران پلیس نیزحضور داشتند گزارشی از عملکرد حوزه خود عنوان کردند.

 

مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲ با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار نمود

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 667
  • کد خبر : 51775