عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست‌های اجتماعی، آموزشی و علمی ویژه‌ی اعضا و خانواده‌ها

به مناسبت هفته ملی کودک و با مشارکت مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس برگزار شد:

نشست‌های اجتماعی، آموزشی و علمی ویژه‌ی اعضا و خانواده‌ها

نشست‌های اجتماعی، آموزشی و علمی ویژه‌ی اعضا و خانواده‌ها

مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس در کنار برپایی کارگاه‌ها و نمایشگاه هفته ملی کودک، اقدام به برپایی نشست‌های تخصصی با حضور خانواده‌ها و اعضای نوجوان در حوزه‌های مختلف انتظامی، اجتماعی، آموزشی و علمی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این نشست‌ها که با دعوت از اساتید دانشگاهی و روسای پلیس فتا و پارک علوم و فناوری برگزار شد، سرهنگ قزل سفلی رئیس‌پلیس فتا با موضوع (کودک، خانواده، فرصت و تهدیدهای فضای مجازی) ضمن برشمردن فضاهای مثبت و منفی و قابلیت‌هایی که فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان ایجاد می‌کند برلزوم و ضرورت آگاهی بیشتر خانواده‌ها از این فضا تاکید کرد و به پرسش‌های آنان در این زمینه پاسخ داد.

در نشستی دیگر حیدری روانشناس و مشاور تحصیلی دانش‌آموزی با موضوع (لزوم مهارت‌آموزی و پرورش خلاقیت به کودکان) به ویژه در سال‌های آغازین دبستان با حاضران به گپ‌وگفت پرداخت.

وی در این جلسه که والدین اعضا و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و مربیان پیش‌دبستانی حضور داشتند، به فعالیت‌های هدفمند و خلاق کانون پرورش فکری به صورت مکمل برنامه‌های مدارس و پیش‌دبستانی‌ها اشاره کرد.

هم‌چنین عمرانی رئیس پارک علم و فناوری شرق گلستان، طی برگزاری کارگاهی دو روزه برای دختران و پسران نوجوان با موضوع (آشنایی با حمایت‌های طرح‌های خلاق و راه‌اندازی کسب و کارهای دانش بنیان)، فعالیت‌ها و طرح‌های خلاق مرتبط با مشاغل آینده را برای نوجوانان تشریح کرده و به دغدغه‌های آنان در این زمینه پاسخ داد.

نشست‌های اجتماعی، آموزشی و علمی ویژه‌ی اعضا و خانواده‌ها

نشست‌های اجتماعی، آموزشی و علمی ویژه‌ی اعضا و خانواده‌ها


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .