عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پارک علم و فناوری گلستان موفق به اخذ تائیدیه مرجع استعلام ثبت اختراع در کشور شد


پارک علم و فناوری گلستان موفق به اخذ تائیدیه مرجع استعلام ثبت اختراع در کشور شد

 

 

رئيس پارك علم و فناوري گلستان از اخذ تاييديه توسط سازمان ثبت اسناد و املاك كشور براي پارك علم و فناوري گلستان به عنوان مرجع استعلام ثبت اختراع در كشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، موسي حسام صبح امروز18 مهرماه 97  بيان داشت: از اين پس فناوران، مخترعان و محققان استان و سراسر كشور مي‌توانند براي ارزيابي اختراعات‌ و بررسي و استعلام اظهارنامه‌هاي خود پارك علم و فناوري گلستان را انتخاب نمايند.

 

وي افزود: مخترعان و محققان استاني پيش از اين مجبور بودند براي ارزيابي اختراعات‌ و بررسي و استعلام اظهارنامه‌هاي خود، طرح‌هاي خود را به يكي از استان‌هاي همجوار نظير مازندران و يا سمنان برده تا در نوبت رسيدگي در ميان حجم زيادي از طرح‌هاي ارائه شده توسط مخترعان آن استان قرار گيرند.

حسام تصريح كرد: با تلاش‌هاي بسيار و رايزني‌هاي صورت‌گرفته در نهايت پارك علم و فناوري گلستان موفق به اخذ تائيديه از سازمان ثبت اسناد و املاك كشور به‌عنوان يكي از مراجع داراي صلاحيت براي استعلام ثبت اختراع در كشور شد.

رئيس پارك علم و فناوري گلستان خاطرنشان ساخت: از این پس همه فناوران، مخترعان و صاحبان طرح‌های دارای گام ابتکاری و خلاقانه کشور واستان می‌توانند برای داوری طرح‌های خود، پارک علم وفناوری گلستان را به‌عنوان مرجع پیشنهادی ارزیابی اختراع انتخاب نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .