عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان گشایش یافت


دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان گشایش یافت

 

دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با حضور مدیر عامل خانه کتاب ایران، معاون سیاسی امنیتی واجنماعی استاندار گلستان،مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار گلستان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و دوستداران کتاب در صبح چهارشنبه 18 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گلستان گشایش یافت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این نمایشگاه 259 غرفه در مساحت 6000 متر مربع چیدمان شده و مبلغ 650 میلیون تومان بن ؛ ویژه این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته شده است .

 

در این نمایشگاه 73645 عنوان کتاب به ارزش تقریبی 3 میلیارد تومان توسط حدود 466 ناشر با 30 در صد تخفیف( 20 در صد بن بانکی و 10 در صد توسط غرفه داران) به علاقه مندان گلستانی عرضه خواهد شد.

 

همچنین در این نمایشگاه 240 ناشر عمومی، 13 ناشر هنر، 19 ناشر کمک آموزشی، 48 ناشر کودک و نوجوان، 11 ناشر زبان، 47 ناشر دانشگاهی، 9 ناشر حقوقی، 7 ناشر پزشکی، 6 ناشر کشاورزی و 1 ناشر طب سنتی و گیاه درمانی حضور دارند.

 

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان تا 23 مهر ماه صبح ها از ساعت 9 تا 12.30 و عصرها از ساعت 16 تا 20.30 برای بازدید علاقمندان دایر است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .