عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند پیشرفت پروژه های گازرسانی استان گلستان درجلسه کنترل پروژه مورد بررسی قرار گرفت


روند پیشرفت پروژه های گازرسانی استان گلستان درجلسه کنترل پروژه مورد بررسی قرار گرفت

درجلسه کنترل پروژه شرکت گاز استان گلستان وضعیت گازرسانی به پروژه های در دست اجرا در بخشهای مختلف  مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفته وموانع و مشکلات موجود در زمینه پیشرفت پروژه های گازرسانی  ارزیابی شد. 
به گزارش روابط عمومی، در جلسه ای که به همین منظور با هماهنگی واحد برنامه ریزی گازگلستان و باحضور مدیرعامل،اعضای هیئت مدیره وتنی چند از روسا ومسئولین واحدهای ستادی و ادارات گازرسانی برگزارگردید، ولی ا.. مقصودلو سرپرست واحد برنامه ریزی و دبیرجلسه با اشاره به افتتاحیه و کلنگ زنی های انجام شده در هفته دولت و بیان اهداف این نشست ، به تشریح وضعیت هریک ازپروژه های اجرایی،  روند پیشرفت پروژه ها و مسائل ومشکلات موجود پرداختند.
دراین جلسه همچنین مدیرعامل گازگلستان باتقدیر اززحمات انجام شده،مطالب مهمی را پیرامون پروژه های در دست اجرا  بویژه بخش روستایی و گازرسانی به واحدهای تولیدی ، صنعتی و حفرات خالی  ارائه نموده و راهکارهایی را نیزبرای مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود مطرح و خواهان تسریع در انجام پروژه ها شد.
رحیمی در این خصوص گفت: در این جلسه در خصوص  روند پیشرفت فیزیکی اجرای مسیر خط تغذیه گاز جاده گرگان� کردکوی با توجه به وابستگی صنایع مسیر خط به اجرای این پروژه و ساخت فندانسیون و حصارکشی  مورد نیاز ایستگاه های تقلیل فشار گاز در این مسیرتوضیحاتی بیان نموده و خواستار رفع موانع و مشکلات و اتمام آن در موعد مقرر شده و همچنین در ارتباط با گازرسانی به 3 روستای شاهکوه علیا ، سفلی و چهارباغ و تسریع در تحصیل زمین ایستگاه شاهکوه سفلی و اخذ مجوزهای لازم ازدستگاههای ذیربط تبادل نظر شد.
وی در ادامه افزود : در این نشست  مقرر شد در نصب علمک  روستای خاک پیرزن  و اخذ مجوزهای اجرای خط  4 اینچ در مسیر روستای افراتخته و تحویل، ساخت ونصب ایستگاه های روستای مذکور  و همچنین  نصب انشعابات 3 روستای داشلی برون ، شوردکش،ترشکلی گنبد و آماده نمودن آنها  جهت افتتاح دهه فجر تسریع شود، ضمن اینکه اتمام پروژه مانیتورینگ فاز دو ، شتاب گازرسانی به روستاهای شهرستان مراوه تپه و همچنین  نصب علمک روستای خولین دره ، نرسو , الستان و کشکک، تهیه اقلام  مورد نیاز پروژه ها  از دیگر مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت.
مدیرعامل گاز گلستان  درخاتمه ازمجموعه کارکنان گاز گلستان که بصورت مستمر و خالصانه در زمینه اجرای پروژه های گازرسانی استان تلاش می کنند تقدیر نموده و از مسئولین  محترم استان و دستگاههای مرتبط  خواست تا در زمینه اجرایی گازرسانی و صدور به موقع مجوزهای لازم همچنان با این شرکت   همکاری  نموده تا انشاء ا...  مشکلی درمسیر اجرای پروژه پیش نیاید و عملیات آنها  در موعد مقرر به اتمام برسد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .