عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در نخستین برنامه جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از 4 عنوان کتاب رونمایی شد


در نخستین برنامه جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از 4 عنوان کتاب رونمایی شد

در نخستین برنامه جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از 4 عنوان کتاب رونمایی شد

در نخستین روز از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از چهار عنوان کتاب با حضور جمعی از مسئولان و علاقه مندان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عصر روز چهارشنبه 18 مهر ماه در غرفه برنامه های فرهنگی وهنری جنبی نمایشگاه از 4 کتاب " آداب مسافرت اسلامی"، "اصول و کاربرد تنظیم قراردادها "، "مدیریت کارآفرینی" و "لحظه های بی تو" از انتشارات نوروزی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام محمدعلی رخشان نویسنده کتاب «آداب مسافرت اسلامی» در این آئین رونمایی، گفت: در این کتاب 18 نوع آداب سفر به تفسیر آورده شده است.

وی که پیش از این 15 عنوان کتاب را به رشته تحریر آورده است ، افزود: کتاب وحدت اسلامی مختص جمعیت استان، روش و تبلیغ فن کتاب و پرسش و پاسخ از منظر مذاهب از جمله کتاب هایی است که در سال های گذشته نوشته است.

«اصول و کاربرد تنظیم قراردادها » به قلم مهدی سقیانی کتاب دیگری بود که در این مراسم رونمایی شد. نویسنده کتاب هدف از تالیف این اثر را آگاه سازی مردم با انواع قراردادها دانست و گفت: در کشور ما عمده مشکلات در هنگام انعقاد قراداد است. وی با بیان اینکه «دلایل افزایش سقط جنین غیر قانونی و راه های پیشگیری از آن» کتابی است که در سال گذشته چاپ شده، افزود: «بررسی تحولات تقنینی امر آمر قانونی» از دیگر کتاب هایی است که برای کمک به شفافیت ذهن افکار عمومی در سال های گذشته چاپ شده است.

همچنین در این مراسم، کتاب «مدیریت کارآفرینی» نوشته سید داوود میرصادقی، عابد نوری و لیلا تیموری هم رونمایی شد.

سید داوود میرصادقی که در سال های گذشته هفت عنوان کتاب در زمینه کارآفرینی به چاپ رسانده است، گفت: موضوع کارآفرینی در عصر حاضر بسیار اهمیت دارد و نیاز است تا با توجه به شرایط اقتصادی؛ خودمان را در این فضا قرار دهیم و از امکانات لازم آن بهره ببریم.

وی انگیزه اش از چاپ کتاب «مدیریت کارآفرینی» را استفاده بهینه مخاطبان از بحث کارآفرینی اعلام کرد و افزود: تلاشمان بر این بود تا مردم با مطالعه این کتاب به تعریف درستی از کارآفرینی دست یابند.

«لحظه های بی تو» نوشته آمنه کوهکن هم کتاب شعری بود که در آئین رونمایی نخستین روز از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان رونمایی شد.

شایان ذکر است دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از 18 تا 23 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های استان در 2 نوبت صبح و عصر دایر است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .