عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه کمیته های ثبت نام و اعزام زائران اربعین 97 استان گلستان


برگزاری دومین جلسه کمیته های ثبت نام و اعزام زائران اربعین 97 استان گلستان

برگزاری دومین جلسه کمیته های ثبت نام و اعزام زائران اربعین 97 استان گلستان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛به منظور بررسی وضعیت اعزام زائران اربعین حسینی (ع) و همچنین تعیین هزینه اتوبوس از مبدأ شهرهای استان تا مرز و بلعکس و همچنین نظارت بر امور حمل و نقل،جلسه ای در روز پنج شنبه مورخ 19/7/97 در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با حضور سیدعلی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت و میقانی مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان برگزار گردید.

دراین جلسه میرقاسم پور ضمن ارائه گزارشی از نحوه ثبت نام زائران ، آخرین آمار ثبت نامی زائران اربعین وهمچنین تعداد ویزای انجام شده در استان ، بر لزوم هماهنگی بین دو دستگاه (کمیته ثبت نام وکمیته اعزام)برای زائرین اربعین حسینی (ع) تأکید کرد. در ادامه میقانی مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان گفت: طی جلساتی که با شرکتهای اتوبوس رانی برگزار شد مقرر شد به میزان تقاضای زائران اتوبوسهای استان در خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) با قیمتهای ابلاغی ازسوی این اداره کل باشند. ان شاءا... با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکارانم بتوانیم همچون سنوات گذشته خدمات بهتری به زائران ابا عبداله الحسین ارائه دهیم .

لازم به ذکر است بر حسب مصوبه دو کمیته فوق،کرایه اتوبوسها از مبدأ شهرهای استان تا مرز خروجی مهران به شرح جدول ذیل می باشد:

ردیف

نوع اتوبوس

نرخ کرایه اتوبوس انفرادی یکسر

 

نرخ کرایه اتوبوس گروهی یکسر

1

اتوبوس بنز 457

100 هزار تومان

 

90 هزار تومان

2

اتوبوس ولوو se

110 هزار تومان

100هزار تومان

3

اتوبوس اسکانیا

120 هزار تومان

110 هزار تومان

4

اتوبوس VIP

200 هزار تومان

190 هزار تومان

ضمناً نرخ های فوق از مبدأ مرکز استان (گرگان) می باشد و به نرخ اتوبوس های از مبدأ شرق استان (گنبد کاووس و ....) مبلغ 10 هزار تومان به مبالغ فوق اضافه می گردد و همچنین زائران محترم برای تهیه اتوبوس برگشت یک روز قبل از عزیمت به مرز مهران می توانند با آقای محسن قائمی نماینده اداره کل حمل و نقل استان مستقر در مرز مهران با شماره 09224130753 تماس حاصل فرمایند.   



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت حج و زیارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .