عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری صبحگاه مشترک اداره کل راه آهن شمالشرق۲


برگزاری صبحگاه مشترک اداره کل راه آهن شمالشرق۲

برگزاری صبحگاه مشترک اداره کل راه آهن شمالشرق۲
به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نظامی دراداره کل راه آهن شمالشرق۲ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲، صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمالشرق ۲ با حضور سرهنگ صباغیان رزمنده ۸ سال دفاع مقدس مدیر کل و معاون و روسای ادارت و گروهها و کارکنان و بسیجیان راه آهن شمالشرق۲ با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش در محل محوطه پلیس این اداره کل برگزار گردید.

سرهنگ صباغیان در این مراسم سخنانی پیرامون رشادتهای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس سخنانی بیان نمودو افزود: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین افتخار برای جامعه به شمار می‌روند و آنان سندی از تاریخ افتخارات این مرزوبوم در دفاع از کیان اسلامی هستند.

وی ادامه داد: رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران ۸ سال دفاع مقدس صحنه‌های بسیار زیبایی از ایثار و فداکاری در مقابل رژیم بعثی عراق نشان دادند و مانیز به نوبه خود وظیفه داریم این رویدادها را در قالب خاطره برای مردم بیان کنیم.

مدیر کل راه آهن شمالشرق۲ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به دلاوریهای سبز پوشان و غیور مردان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس پرداخت وافزود: عنایات پروردگار، رهبری حکیمانه امام راحل ، رشادت ، ایثار، غیرت و مردانگی رزمندگان را یکی ازمهم ترین عوامل مهم به وجود آمدن حماسه های مهم دوران دفاع مقدس بود.

محمد رضا قربانی اضافه کرد : الگو قرار دادن ایثارگران ورزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری نقش مهمی در انتقال ارزش های اجتماعی و اعتقادهای معنوی جامعه به نسل های جوان تر و نسل های بعد ایفا میکند.

در این مراسم سرگرد نظری ، رئیس پلیس راه آهن شمالشرق ۲ نیز به مهم ترین اقداماتی که در این حوزه ریلی محقق گردیده اشاره وسخنانی بیان نمود و افزود: مجموعه پلیس اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ با تمهیدات و تلاشهایی که در طول سال انجام داده است توانسته است  با آموزش هایی که در مدارس و مساجد روستاو شهرهای حاشیه ریلی داداه شد شاهد کاهش ناهنجاریهایی همچون سنگ پرانی و ...بود و با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می کنیم این مقوله را بیش از پیش تعدیل وکاهش دهیم.

در پایان این مراسم به برگزیدگان مجموعه پلیس اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ و بسیجی نمونه این اداره کل لوح های تقدیر اهدا گردید.

 

برگزاری صبحگاه مشترک اداره کل راه آهن شمالشرق۲

 

برگزاری صبحگاه مشترک اداره کل راه آهن شمالشرق۲

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 482
  • کد خبر : 52057