عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمدید 150 میلیون تومانی بن تخفیف دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان


تمدید 150 میلیون تومانی بن تخفیف دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان

تمدید 150 میلیون تومانی بن تخفیف دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان

مدیراجرایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از افزایش 150 میلیون تومانی بن تخفیف ویژه نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ فرشته آل نبی اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در ایام بازگشایی مدارس در گرگان برگزار شده و به همین دلیل با استقبال خوب از سوی شهروندان مواجه شده است.

وی افزود: عواملی مانند گرانی کتاب، وضعیت اقتصادی مردم و ... باعث شده مردم استقبال بیشتری از نمایشگاه کتاب و بهره مندی از تخفیف ها داشته باشند از این رو ما هم تلاش کردیم نیاز مردم را پاسخ بگوییم.

آل نبی گفت: در سال جاری 650 میلیون تومان بن خرید کتاب برای دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در نظر گرفته شده که این مقدار 50 میلیون تومان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، با استقبال خوب مردم در سه روز نخست نمایشگاه 560 میلین بن به فروش رفته و روز چهارم 90 میلیون تومان بن باقی مانده را مدیریت کردیم و به فروش رساندیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که بضاعت اعتباری ارشاد محدودیت دارد و تخفیف این بن ها 10 درصد از سوی اداره کل و 10 درصد از سوی معاونت ارشاد پرداخت می شود، رایزنی هایی انجام شده است تا با توجه به استقبال شدید مردم میزان بن افزایش پیدا کند، از این رو 150 میلیون تومان به سقف بن ما اضافه شده و روزهای پنجم و ششم نمایشگاه به شکل مدیریت شده بین متقاضیان توزیع می شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .