عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار مراوه تپه و مدیرعامل آبفار گلستان از تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان


بازدید فرماندار مراوه تپه و مدیرعامل آبفار گلستان از تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان

بازدید فرماندار مراوه تپه و مدیرعامل آبفار گلستان از تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان

فرماندار شهرستان مراوه تپه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی روستایی از روند آبرسانی به روستاها و تاسیسات آب شرب روستایی این شهرستان بازدید بعمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزی مدیرعامل این شرکت ضمن بازدید از محل تاسیسات و ایستگاه پمپاژ آق امام و عملیات اجرایی مخزن آب شرب روستای خانگه، مطالبی را از آخرین وضعیت و چگونگی اجرای این پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها بیان نمود .

هرمزی تصریح کرد : پروژه آبرسانی مجتمع قرناوه شامل یک باب مخزن 500 متر مکعبی واقع در آق امام و ، یک باب مخزن 200 مترمکعبی در روستای آلتی آغاچ بزرگ ، یک باب مخزن 50 مترمکعبی در روستای آلتی آغاچ کوچک، یک باب مخزن 100 مترمکعبی در روستای خانگه و نیز 3 باب مخزن 100 مترمکعبی به همراه 3 ایستگاه پمپاژ در روستای آق امام و اجرای خط انتقال از مخزن آق امام به مخزن آلتی آغاچ به طول 6100 متر به همراه 2 باب فشارشکن 20 مترمکعبی و اجرای شبکه توزیع به طول 19203 متر بوده که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید آنست که شاهد افتتاح این پروژه در ایام الله دهه فجر سالجاری باشیم.

گفتنی است با اتمام این طرح 725 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2621 نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد .

هرمزی اعتبار مورد نیاز اتمام این پروژه را 40 میلیارد ریال اعلام نمود .

اسماعیل تاجی فرماندار شهرستان مراوه تپه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت برای روستاییان عزیز ، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های اولویت دار شد .

پس از بازدید، مهندس هرمزی با حضور در مدیریت امور آبفار شهرستان مراوه تپه با مدیر و کارکنان این امور دیدار و گفتگو نمودند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .