عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگویی به عنوان یکی از مهم ترین راهبردهای تامین اجتماعی است

دکتر احمد نصرتی :

پاسخگویی به عنوان یکی از مهم ترین راهبردهای تامین اجتماعی است

پاسخگویی به عنوان یکی از مهم ترین راهبردهای تامین اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، در ادامه جلسات پرسش وپاسخ مدیر درمان استان با همکاران، جلسه پرسش وپاسخ با همکاران دفتر اسناد پزشکی استان برگزار شد.

دراین محفل صمیمی، دکتر زینلی رئیس دفتر اسناد پزشکی استان ضمن خیر مقدم به مدیر درمان تامین اجتماعی استان و همکاران و کارشناسان، گفت: همکاران اسناد پزشکی استان گلستان در حالی که خدمات آنها در تشکیلات درجه ٢ قرار می گیرد با تشکیلات درجه ٤ خدمت می نمایند و این موضوع باعث شده که فشار زیادی را تحمل نمایند.

وی افزود: حضور مدیر درمان در جمع همکاران مایه دلگرمی است و همکاران این فرصت را مغتنم می شمارند و مسائل ومشکلات خود را با هدف حل آنها در میان می گذارند.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمانی استان نیز ضمن تاکید بر این موضوع که سئوال و پرسش حق همکاران وپاسخگویی وظیفه تیم مدیریتی است افزود: راهبرد پاسخگویی یکی از مهم ترین راهبردهایی است که در تامین اجتماعی جاری و ساری است و مدیر عامل محترم سازمان نیز این موضوع را بیان نموده است.

وی همچنین سئوال نکردن را ظلم به خود دانست واز همکاران خواست تا بدون هیچ ملاحظه ای و صرفا با رعایت حقوق فردی و شخصی افراد و خط قرمز های نظام ، مطالب خود را بی پرده بیان نمایند.

دراین جلسه که بیش از ٢ ساعت به طول انجامید همکاران در خصوص تفاوت دریافتی در حوزه های مختلف سازمان، اصلاح فرایندهای مرتبط با خدماتی که به مراجعین ارائه می شود، اصلاح و ارتقاء تشکیلات اسناد پزشکی استان و ... مطالبی را بیان نمودند که مقرر شد از سوی مدیریت درمان استان پیگیری بعمل آید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .