عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان از واحدهای اقتصادی

با هدف مصالحه و جلب رضایت مردم انجام می شود:

بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان از واحدهای اقتصادی

بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان از  واحدهای اقتصادی

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در پی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی،تولیدی و خدماتی از عملکرد بازرسین این سازمان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری گفت، بر اساس آمار واصله از ستاد خبری سازمان تعداد 432 مورد گزارش و شکایت مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات توسط واحدهای صنفی و خدماتی در شهریور ماه سال جاری دریافت گردید که از این تعداد 84 درصد گزارشات مربوط به عرضه کالا و 16 درصد مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است.

وی افزود، بیشترین آمار گزارشات دریافتی این حوزه بترتیب مربوط به خوارو بار لبینیات، انواع گوشت، انواع نان، پوشاک و ... میباشد که عمده تخلفات در خصوص گرانفروشی، تقلب در کسب و احتکار میباشد.

این مقام مسئول در ادامه گفت، در پی بررسیهای بعمل آمده توسط بازرسان این سازمان در شهریور ماه سال جاری 4 درصد کل پرونده های متشکله به ارزش ریالی 64 میلیون و 512 هزار و 500 ریال منجر به مصالحه و جلب رضایت گشته کهشاکیان پرونده ها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام نموده و به تبع آن از تشکیل و ارجاء پرونده به ادارات کل تعزیرات حکومتی و دیگر محاکم قضایی اجتناب گردید.

معاون بازرسی سازمان ضمن اشاره به اهمیت عملکرد بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان حضور آنها در سطح بازار را بسیار موًثر و مثمر ثمر دانست و در همین راستا از تمامی شهروندان محترم خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعا ًاز طریق سامانه تلفنی 124 به بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت گزارش نموده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 733
  • کد خبر : 52234