عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 7فرآورده مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان می باشند

مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد:

7فرآورده مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان می باشند

7فرآورده مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان می باشند

 

محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان گفت:در استان گلستان 4 واحد تولیدی، تولیدکننده 7 فرآورده  مشمول برچسب انرژي تحت پوشش استاندارد گلستان می باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل گلستان، محمود فرمانی با اعلام این خبر گفت:  فرآورده های واحد تولیدی زرین کالای گلستان برای وسايل برودتي خانگي(يخچال،فريزر، يخچال فريزر)، شرکت الکترو رضا گنبد برای کابین برودتی ویترینی، شرکت صنایع روشنایی صبانور گلستان برای لامپ فلورسنت بالاست سرخود (کم مصرف)، لامپ فلورسنت بالاست سرخود( با توان بالاي 60 وات)،لامپ فلورسنت تك كلاهك، لامپ های LED بالاست سرخود برای کاربری روشنایی عمومی بیش از 50 ولت و شركت بافه سيم گلستان برای لامپ هاي LED بالاست سرخود براي كاربري روشنايي عمومي بيش از 50 ولت مشمول نصب و الصاق برچسب انرژی هستند .
مدیرکل استاندارد گلستان با بیان اینکه نصب برچسب انرژی  در استاندارد هر یک از این کالاها ضرورت دارد ، اظهارداشت رده انرژی هر یک از این کالاها درنمونه برداری و آزمون مطابق استانداردهای مربوط، مشخص می شود و پس از آن، تولیدکنندگان ملزم به نصب برچسب، مطابق با رده تعیین شده انرژی هستند.
وی تاکید کرد: این کالاها و برچسب انرژی آن به طور ادواری مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار می گیرد و در صورت تغییر رده انرژی، واحد تولیدی ملزم به تغییر و اصلاح رده انرژی اعلام شده در برچسب است .
گفتنی است برچسب مصرف انرژی صفحه ای حاوی اطلاعات مربوط به مصرف انرژی تجهیزات انرژی بر است. در این برچسب شاخص مصرف انرژی وسیله مورد نظر به همراه رتبه های برچسب انرژی با استفاده از حروف لاتین +++A تا D (وسایل برودتی خانگی مانند یخچال و فریز) ،Aتا G(کابین های برودتی ویترینی) و ++A تا E )لامپ ها(مشخص می‌شوند که هر حرف دارای رنگی مخصوص به خود از سبز تا قرمز است. با استفاده از این برچسب می‌توان میزان مصرف  وسایل گوناگون را مقایسه کرد و هر وسیله ای که گرید مصرف انرژی آن هرچه به سطح +++A  نزدیکترباشد دارای کم ترین میزان مصرف انرژی و هر چه به سطح G نزدیکتر باشد دارای بیشترین میزان مصرف انرژی است.

7فرآورده مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان می باشند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .