عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان با فرماندار بندرگز


دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان با فرماندار بندرگز

دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان با فرماندار بندرگز

 به منظور رفع مسائل و مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان بندرگز، مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاون توانبخشی و معاون مشارکتهای مردمی این اداره کل با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با هدف رسیدگی بیشتر به مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی بندرگز برگزارشد، مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از توجه و حمایت فرماندار به معلولین و مددجویان بهزیستی بندرگز به اعلام مسائل و چالشهای پیش رو و برنامه ها و اهداف آینده پرداخت.

خانم رحمانی خاطرنشان کرد: مجموعه بهزیستی شهرستان بندرگز با حمایت و رهنمودهای فرماندار شهرستان و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با هدف تحقق شعار امسال در راستای ارائه خدمات شایسته ومطلوب به جامعه هدف خود تلاش خواهد كرد.

وی افزود: ما وظیفه داریم با حداکثر تلاش و هماهنگی با سایر دستگاهها شرایط مناسب برای زندگی این عزیزان را فراهم سازیم و در این راه با وجود برخی محدودیتها بهزیستی از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد ورزید اما لازم است تا سایر دستگاهها از جمله فرمانداری در زمینه بهترشدن و ارتقاء شرایط زندگی مددجویان با بهزیستی تعامل و همکاری داشته باشند.

در ادامه فرماندار بندرگز ضمن آشنايي با مسائل و مشكلات مددجويان براي حل آنها قول مساعد داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1647
  • کد خبر : 5267