عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شرایط احتمالی وقوع بحران

درجلسه مديريت بحران گازگلستان تاکید شد:

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شرایط احتمالی وقوع بحران


به گزارش روابط عمومي،  جلسه مديريت بحران گاز گلستان با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته بحران برگزار و درخصوص اهداف جلسه و انجام تمهیدات لازم و ضروری به منظور ورود به فصل سرما و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شرایط احتمالی وقوع بحران بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه منوچهریان  سرپرست امور HSE شرکت گاز استان گلستان ضمن خیرمقدم ، گزارشی از اهم فعالیتها واقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران  ارائه نمود.
درهمین راستا مدیرعامل گاز گلستان در خصوص نتایج  این جلسه گفت: دراین جلسه مقرر شد   پیام های هشدار هواشناسی و شرایط نامساعد جوی و مسائل مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برای کارکنان شرکت ارسال گردد ،ضمن اینکه  از تجهیزات موجود در ادارات بصورت دوره ای بازدیدبعمل آید در صورت وجود مشکل نسبت به مرتفع کردن آن اقدام  تا در مواقع بحرانی  از آنها  استفاده  شود.
وی افزود: با عنایت به شروع فصل سرما و وقوع شرایط نامساعد جوی  کلیه ادارات گازرسانی نسبت به نقاط بحرانی تاسیسات در اختیار خود من جمله: لوله های عبوری از رودخانه ها وپل ها ، ایستگاههای تقلیل فشار و سیستم های اندازه گیری منصوبه در آن ، حوضچه های غیرمدفون و ... توجه ویژه داشته باشند تا در صورت بروز شرایط بحرانی موارد کاملاً تحت کنترل قرار گیرد.
رحیمی در ادامه تصریح کرد:از موارد دیگری که در این جلسه به آن پرداخته شد تنظیم  لیست نیروهای واکنش سریع ، تجهیز خودروی خاور با تهیه لوازم مورد نیاز و تکمیل تجهیزات کانکس های بحران برای استفاده در شرایط بحرانی ، پیشنهاداصلاح و بهینه نمودن مشکلات موجود در تاسیسات و خطوط شبکه های گازرسانی شده  و همچنین بیس بی سیم سیار به منظور نصب برروی ماشین های عملیاتی و ... با قابلیت استفاده درشرایط بحرانی می باشد
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاری مردم شریف استان  اظهار داشت:خوشبختانه تمهیدات لازم واقدامات پیشگیرانه ومناسب برای ورود به  فصل سرما انجام  شده است وامیدواریم با مساعدت  مردم شریف استان که همچون سنوات گذشته در زمینه مدیریت مصرف گازطبیعی  نهایت همکاری را با این شرکت داشته اند ، بتوانیم سال جاری را نیز بدون هیچ نگرانی به پایان برسانیم .  
 

 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .