عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت نیازمند کمک دیگر دستگاه ها و مردم هستیم

محمدرضا وطنی:

برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت نیازمند کمک دیگر دستگاه ها و مردم هستیم

برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت نیازمند کمک دیگر دستگاه ها و مردم هستیم

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ما برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت نیازمند کمک دیگر دستگاه ها و مردم هستیم لذا برمبنای این سیاست دیوارها را برداشته و دست نیاز و یاری به جامعه، برای تربیت آینده سازان همین جامعه دراز نموده ایم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، محمدرضا وطنی در همایش شورای آموزش و پرورش و در جمع اعضای شورای شهر و روستاها و شهرداران و معلمان با اشاره به آسیب هایی که امروز نوجوانان و جوانان را مورد تهدید قرارداده و مسبب بوجود آمدن نگرانی هایی در خانواده ها شده است گفت: هدف شوراهای شهر و روستا و آموزش و پرورش یکی است، تربیت شهروند خوب و انسان سالم است و برای رسیدن به این هدف نیاز است دوشادوش هم و در کنار هم باشیم.

وطنی در ادامه اذعان داشت: توسعه در هر جامعه ای با هم اندیشی و استفاده از خرد جمعی شکل می گیرد و قطعاً رشد جامعه منوط به رشد آموزش و پرورش است.

وطنی بار دیگر تاکید کرد: ما برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت نیازمند کمک دیگر دستگاه ها و مردم هستیم لذا برمبنای این سیاست دیوارها را برداشته و دست نیاز و یاری به جامعه، برای تربیت آینده سازان همین جامعه دراز نموده ایم.

وی در ادامه از مدیران به عنوان تنه درختان تعلیم و تربیت و از شوراها و انجمن اولیا و مربیان به عنوان شاخه و برگ این درخت تنومند یاد نمود که در کنار هم می توانند محصول سالمی را ارائه دهند.

وی در پایان از اعضای شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها خواست سهم خود را در انجام رسالت آموزش و پرورش و تحقق منویات مقام معظم رهبری شناخته و به خوبی ایفا نمایند تا مدارس بتواننداز آموزش خوب و در خور شأن فرزندان ایران بهر مند شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .