عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون وزیر و اعضای شورای آموزش و پرورش گلستانبا نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند


معاون وزیر و اعضای شورای آموزش و پرورش گلستانبا نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

معاون وزیر و اعضای شورای آموزش و پرورش گلستانبا نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار با مرضیه گرد و اعضای شورای آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش انبیایی معلمان گفت: سایر سازمان ها و دستگاه هایی که در کشور فعالیت می کنند، هر کدام به نحوی در رفع نیازهای جسمی انسان ها تلاش می کنند، آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت برای روح و جان انسان و در راستای انسان سازی در تلاش است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ، آیت الله نورمفیدی با اشاره به آیات و روایات و نقشی که پیامبران در طول تاریخ در راستای تربیت انسان ها ایفا نمودند از آموزش و پرورش و معلمان به عنوان ادامه دهنده راه انبیا نام برد و افزود: اگر خواهان آینده ی بهتری هستیم بایدنگاه حکومت و نظام به آموزش و پرورش نگاه ویژه باشد .

وی در ادامه افزود: همانطور که تربیت دانش آموز مهم است تربیت معلم و انتخاب افراد لایق و کاردان در این سمت بسیار اهمیت داشته و باید افرادی توانمند و عالم در این کسوت قرار بگیرند.

حضرت آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به سخنان مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از فعالیت های تیم دکتر فانی در امر تعلیم و تربیت از توجه ویژه ایشان در امر تربیت دانش آموزان در هدایت آن ها به سمت حیات طیبه تقدیر نمود .

وی افزود: در کنار تلاش برای مدرسه سازی، تلاش برای تربیت نقش اساسی داشته و باید بدانیم مهمتر از مدرسه سازی، انسان سازی است و تربیت انسان وارسته از دشوارترین کارها است و این وظیفه ی بسیار دشوار همواره بر دوش آموزش و پرورش است لذا آموزش و پرورش به عنوان حساس ترین سازمان و تشکیلات کشور، به توجه ی ویژه ای نیازمند است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%