عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه امنیتی زندان گرگان و نیروی انتظامی با حضور فرماندهان استانی


جلسه امنیتی زندان گرگان و نیروی انتظامی با حضور فرماندهان استانی

جلسه امنیتی زندان گرگان و نیروی انتظامی با حضور فرماندهان استانی

گرگانی مدیر زندان مرکزی : امنیت در صدر برنامه و از اولویت  زندانهاست .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان ؛ بمنظور ارتقاء امنیت در زندان مرکزی گرگان جلسه ای با حضور فرماندهان نیروی انتظامی مرکز استان  و مدیر زندان مرکزی در زندان گرگان با محوریت اهمیت مسائل حفاظتی و امنیتی برگزار گردید.
فردین گرگانی مدیر زندان دراین جلسه گفت: اهمیت حفاظت  و امنیت مددجویان اولویت هر زندانی است و زندان مرکزی گرگان به طریق اولی به دلیل ازدحام جمعیت کیفری و فضای موجود مد نظر مسئولان این اداره و سازمانی و ماموران زحمتکش انتظامی خواهد بود .
گرگانی درادامه گفت: این امنیت نیاز به حمایتهای دستگاههای امنیتی از جمله نیروی انتظامی داشته که خوشبختانه درک درست و تعامل بجا فی مابین زندان و نیروی انتظامی وجود داشته و دارد.
سرهنگ شیرازی فرمانده نیروی انتظامی مرکز استان هم  در این دیدار تلاشهای مجموعه و مدیریت زندان را بسیار رضایت بخش  یاد کرد و گفت : پلیس در خدمت امنیت جامعه می باشد و با روابط دوستانه ای که در بین همکاران انتظامی و مجموعه زندان است امیدواریم کوچکترین مشکل در تامین امنیت و رعایت مسائل حفاظتی نداشته باشیم و از تلاش و زحمات مدیریت ، معاونین و سایر همکاران زندان گرگان سپاسگزاریم.

جلسه امنیتی زندان گرگان و نیروی انتظامی با حضور فرماندهان استانی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 53061