عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد


گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد

گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد

 مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم استان گلستان در گنبدکاووس پایان یافت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی سه نفره کارگران کشور، انتخابی تیم ملی، تیم گلستان یک به مقام قهرمانی دست یافت. در بازی نهایی این دوره از مسابقات که عصر روز شنبه درمجموعه ورزشی کارگران شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم گلستان با نتیجه 2 بر صفر تیم مازندارن را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم گلستان (گنبدکاووس) در دیدار پایانی مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی با بازیکنان بومی خود یعنی 'ابراهیم سن سبلی، سیدامید حسینی، عبدالله آذر و محمد تماجزه' در دو گیم پیاپی با نتایج 21 بر 12 و 21 بر 16 بر تیم مازندران غلبه کرد.
تیم مازندران نیز با بازیکنانی به نام های 'بهزاد محمودی، حسین آرموئی، محمد غلامی و بهروز مصطفی نژاد'، با قبول شکست در برابر تیم گلستان به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت.
همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها و قبل از دیدار نهایی، تیم خراسان رضوی با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم یزد به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

در مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم های اول تا سوم و نیز تجلیل از تیم چهارم این مسابقات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، رییس هیات ورزش های کارگری، رییس هیات والیبال و برخی مدیران کل این استان به همراه فرماندار ویژه، برخی مسئولان، چهره های ورزشی بالاخص پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس و سرمربی و مدیرعامل باشگاه شهرداری این شهر حضور داشتند.
حمید حق بین دبیر انجمن والیبال کارگران کشور و بیژن خراسانی نایب رییس فدراسیون کارگری از دیگر چهره های حاضر در این دوره از مسابقات بودند.

تیم و بازیکنان برتر مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور به رقابت‌های جهانی کارگران در کشور اسپانیا اعزام می‌شوند.

گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 610
  • کد خبر : 53079