عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین دوه آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد منطقه یک کشور در گلستان

ابراهیم کریمی خبر داد:

برگزاری سومین دوه آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد منطقه یک کشور در گلستان

برگزاری سومین دوه آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد منطقه یک کشور در گلستان

 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری سومین دوه آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد منطقه یک کشور در گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی  و امور فرهنگی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ ابراهیم کریمی امروز یکشنبه مورخ 13 آبان  97 با اعلام این خبر افزود: سومین دوه آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد منطقه یک کشور با هدف ارتقا سطح توانمندی تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
وی افزود: این دوره آموزشی با حضور نمایندگان فعال تشکل های استان های البرز ، تهران ، قزوین ، سمنان ، مازندران و گلستان به میزبانی این استان در هتل بوتانیک شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.
کریمی تصریح کرد: در این همایش2 کارگاه  آموزشی با سرفصل های آموزشی توانمند سازی جوامع محلی و گردشگری پایدار ، پایداری گردشگری در مفهموم و عمل و روش های تعامل با جامعه محلی با حضور اساتید برجسته گردشگری و 150 تشکل مردم نهاد برگزار می شود.
به گفته وی؛ در این دوره فرصتی جهت تبادل افکار سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراهم می شود.
ابراهیم کریمی گفت: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز تشکل‌ها می‌توانند نقش مهمی در راستای بازاریابی، ترویج، آموزش، پشتیبانی، جهت‌دهی و هدایت فعالیت‌های گردشگری ایفا می‌کنند.
گفتنی است؛ سومین دوره از کارگاه‌های توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور استانهای منطقه یک کشور به مدت دور روز در تاریخ 20 و 21 آبان ماه 1397 در محل هتل بوتانیک شهرستان گرگان برگزار می‌شود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .