عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با فرماندار گالیکش


دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با فرماندار گالیکش

 

 

روز گذشته بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با حضور در فرمانداری شهرستان گالیکش با مایلی فرماندار این شهرستان دیدار و درباره مسائل و مشکلات آبرسانی در روستاهای شهرستان گالیکش بحث و گفتگو نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در این دیدار فرماندار شهرستان گالیکش اظهار داشت: آبرسانی به روستاها یکی از مباحث مهم پیش رو در کشور می باشد که می بایست توجه ویژه های به این بخش شدهه و با تلاش مضاعف شاهد کاهش مشکلات و ارائه مطلوبتر خدمات به مردم باشیم .

مدیرعامل شرکت آبفار گلستان نیز در این نشست گزارشی از فعالیتهای انجام شده برای آبرسانی به روستاها و پروژه های در دست اقدام این شرکت در شهرستان گالیکش را ارائه نمود .

وی همچنین خواستار همراهی و همکاری فرماندار ، بخشداران و دهیاران در راستای آگاهی بخشی به روستاییان عزیز جهت صرفه جویی و مدیریت مصرف آب گردیدند.

لازم به ذکر است مدیریت امور آبفار شهرستان گالیکش 50 روستا با 9660 خانوار و جمعیتی بالغ بر 32680 نفر را تحت پوشش خود دارد .

هرمزی پس از این نشست به همراه معاونین شرکت با حضور در مدیریت امور آبفار شهرستان گالیکش با کارکنان دیدار و پس از آن از تاسیسات آبرسانی شهرستان فوق بازدید نمود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .