عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرعامل آبفا گلستان با فرمانداران شهرستانهای بندرترکمن و گمیشان


نشست مشترک مدیرعامل آبفا گلستان با فرمانداران شهرستانهای بندرترکمن و گمیشان

 نشست مشترک مدیرعامل آبفا گلستان با فرمانداران شهرستانهای بندرترکمن و گمیشان

 نشست مشترک مدیرعامل آبفا گلستان با فرمانداران شهرستانهای بندر ترکمن و گمیشان در سالن اجتماعات ستاد شرکت آب وفاضلاب استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان، مهندس رحمتی در این جلسه با اشاره به افق تامین آب شرب شهرستانهای بندر ترکمن و گمیشان افزود: با توجه به سرمایه گذاری خوبی که در بخش آب انجام شده، با راه اندازی تاسیسات آب شیرین کن شهرهای مذکور مشکل تامین آب شرب مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازگشایی گره کور تامین آب شرب شهرستانهای ترکمن و گمیشان با راه اندازی آب شیرین کن میسر خواهد شد و با اجرای این طرح 7 هزارو 500 متر مکعب در شبانه روز به منابع تامین این شهرها افزوده خواهد.

وی اظهار داشت: از زمانی که قرارداد آب شیرین کن در استان منعقد شده تمام نگاه ها در استان به این سمت رفته و امیدواریم با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به استان در آینده نزدیک مناقصه تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندرگز و نوکنده انجام شود.

مدیرعامل آبفا گلستان خاطر نشان کرد: هدف ما تنها تولید آب نیست بلکه ما باید به فکر انتقال آن هم باشیم و با توجه به کمبود اعتبارات و حداقل امکانات ، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان این مطلب که در زمان پیک مصرف در شهرستانهای ترکمن و گمیشان با کمبود آب شرب مواجه هستیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر در شهر بندر ترکمن 22 لیتر در ثانیه و در شهر گمیشان 18 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم.

وی در پایان از تلاش و پیگیری های فرمانداران و مسئولین شهرستانهای ترکمن و گمیشان برای رفع مشکلات تامین آب شرب شهروندان قدردانی کرد و افزود: با تعامل خوبی که بین شرکت های آبفای شهری و روستایی وجود دارد مشکلات مرتفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندر ترکمن در این نشست خواستار تامین اعتبار برای آبرسانی به شهرترکمن و روستاهای تحت پوشش شد .

ناز قلیچی با اشاره به بازدید های مستمر از تاسیسات آب شهری و روستایی خاطر نشان کرد: فرسودگی لوله ها و تاسیسات شبکه آب شرب شهر بندر ترکمن تامین آب شرب این شهر را دچار مشکل کرده است.

وی اظهار داشت امیدواریم برای تابستان سال آینده مدیران آب وفاضلاب شهری و روستایی با برنامه ریزی با هماهنگی مسئولین استان تمهیدات لازم برای تامین آب شرب انجام دهند.

فرماندار شهرستان گمیشان در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی افزود تابستان سال گذشته حوزه سیمین شهر با مشکل کمبود آب مواجه بودیم که با تعاملی که بین شرکتهای مذکور بود توانستیم این بحران را پشت سر بگذاریم،ولی در حوزه شهر گمیشان مشکل کمبود آب شرب را نداشته ایم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 978
  • کد خبر : 5314