عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاييديه استاندارد براي 343 آسانسور گلستان


تاييديه استاندارد براي 343 آسانسور گلستان

تاييديه استاندارد براي 343 آسانسور گلستان
مديركل استاندارد گلستان از صدور 343 تاييديه براي آسانسورهاي گلستان در سال جاري خبر داد.
محمود فرماني در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني استاندارد گلستان گفت: يكي از وظايف اداره كل استاندارد گلستان كه در تمام طول سال به طور پيوسته و مستمر اجرا مي شود؛ بازرسي فني از آسانسورها است.
وي با اظهار اين مطلب كه بخش عمده اي از اين بازرسي ها مربوط به آسانسورهايي است كه در ساختمان هاي نوساز نصب شده اند گفت: با توجه به اين كه صدور گواهي پايان كار توسط شهرداري ها منوط به ارائه تأييديه ايمني و كيفيت آسانسور شده است در سال جاري تا كنون 300 تأييديه اوليه صادر شده است.
دبير شوراي استاندارد گلستان در مورد بازرسي هاي ادواري آسانسورها گفت: بازرسي هاي ادواري موضوعي است كه نياز به فرهنگ سازي دارد و نيازمند يك عزم جمعي توسط سازمان هاي ذيربط است.
وي با اذعان اين مطلب كه در سال جاري تا كنون 43 تأييديه ادواري صادر شده است؛ گفت: استاندارد گلستان به نوبه خود از طريق مكاتبه با ساختمان هايي كه آسانسورهاي آنها پيش از اين تأييديه اوليه را دريافت كرده اند، آنان را به اخذ تأييديه هاي ادواري تشويق مي كند.
فرماني يكي ديگر از اقدامات استاندارد گلستان را در نظر گرفتن سامانه 30001517 براي ارسال گزارشات مردمي برشمرد و گفت: شهروندان عزيز به عنوان چشمان بينا و ياوران استاندارد مي توانند در صورت برخورد با آسانسورهاي ناايمن، مراتب را از طريق اين سامانه، به استاندارد گلستان اطلاع دهند تا با كمك آنان، نظارتي به وسعت استان، داشته باشيم.
وي با اشاره به همكاري مردم با استاندارد گفت: در سال جاري تا كنون 50 گزارش به اين سامانه ارسال شده است كه پس از پيگيري هاي به عمل آمده، نهايتاً 18 آسانسور به دليل عدم اقدام جهت اخذ تأييديه، پلمب شدند.
مديركل استاندارد گلستان افزود: خوشبختانه پس از آن، بخش عمده اي از آسانسورهاي پلمب شده، نسبت به اصلاح و رفع نقص اقدام كردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .