عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دردیدارمدیرعامل گازگلستان با امام جمعه آزادشهر،صیانت از گازطبیعی مورد تاکید قرارگرفت


دردیدارمدیرعامل گازگلستان با امام جمعه آزادشهر،صیانت از گازطبیعی مورد تاکید قرارگرفت

دردیدارمدیرعامل گازگلستان با امام جمعه شهرستان آزادشهر
صیانت از گازطبیعی مورد تاکید قرارگرفت
   

 

   

 
رحیمی مدیرعامل گازگلستان و هیئت همراه  با حضور در دفتر امام جمعه  آزادشهر با حجت الاسلام والمسلمین  شهابی امام جمعه  دیدار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی دراین دیدار رحیمی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن تشکر ، گزارشی مختصری از  عمکرد شرکت گاز در شهرستان آزادشهر را به محضرامام جمعه  ارائه نمودند.
وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده تریبونهای نماز جمعه در زمینه فرهنگ سازی مقوله صرفه جویی  و مدیریت مصرف ايمن و بهینه از گاز طبیعی ، صیانت از این انرژی مهم را بسیار حائز اهمیت خواند و از حجت الاسلام شهابی درخواست داشت تا همچون سنوات گذشته این شرکت را یاری نمایند. 
در ادامه امام جمعه آزادشهر نیزضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل گاز گلستان وهیئت همراه ،از تلاشهای صورت گرفته  شرکت گاز در شهرستان  ابراز رضایت نموده و از مدیر عامل و مجموعه شرکت گاز  بویژه رئیس و کارکنان اداره گاز شهرستان قدردانی نمود.
وی افزود: گازطبیعی یکی از ذخایر ارزشمند ملی بوده که حفظ آن وظیفه  همگان است بنابراین شایسته است همه  مردم و ادارات به این امر مهم اهتمام  ورزند .
حجت الاسلام والمسلمین شهابی  در ادامه ضمن ارائه رهنمودهای ارزشمند،  آمادگی خود را جهت  تبلیغ و اطلاع رسانی از تریبونهای نماز جمعه  اعلام داشتند تا همگان از فواید و ارزش این انرژی  ملی آگاه شوند. 
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .