عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر گلستان تشریح شد


برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر گلستان تشریح شد

 مدیرکل کمیته امداد امام استان گلستان و رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر امروز در جمع خبرنگاران گلستانی برنامه های این کمیته را تشریح نمود.

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، ابراهیم باغبانی اظهار داشت: کمیته همیاری و تشکل های مردمی با ریاست کمیته امداد گلستان و همکاری بهزیستی، هلال احمر، تامین اجتماعی، بنیادمسکن، صندوق مهر امام رضا(ع) ، خیرین مدرسه ساز و ... تشکیل شده و به مناسب دهه فجر برنامه های شاخص خود را ارائه می دهند.

 وی با بیان اینکه بالغ بر 40 برنامه در این ایام توسط کمیته امداد اجرایی می شود، تصریح کرد: از جمله برنامه های شاخص کمیته همیاریها و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر می توان به واگذاری و اجرای 100 پروژه طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و گفتمان دینی، اهداء100 سری هزینه ازدواج به خانواده های تحت پوشش به ازای هر مددجو 2 میلیون تومان، اعطای وام کارگشایی به 700 نفر از مددجویان کمیته امداد که مشکلات جزیی دارند، واگذاری زمین 130 هکتاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد در آق قلا برای 16 نفر از مددجویان حداقل 6 و حداکثر 9 هکتار، افتتاح 22 مورد پروژه عمرانی شامل مسکن مددجوی و مسجد و ... اشاره کرد.

 وی گفت: همچنین برنامه های نظیر مسابقات ورزشی جام فجر3 ، اعزام به اردوی زیارتی توسط هلال احمر ، افتتاح مرکز سلامت اشراق بهزیستی ، برگزاری جشنواره استعدادهای برتر، بصدا درآمدن زنگ انقلاب در مهدکودک های استان، حضور در گلزار شهداء و برگزاری دیگر مراسمات از برنامه های این کمیته با همکاری سایر دستگاه های عضو کمیته می باشد.

 باغبانی با تاکید بر اینکه برگزاری این برنامه در ایام ا... دهه فجر به منظور اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات نظام به مردم است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما بعنوان یکی از ماندگارترین انقلاب ها در تاریخ است.

 وی افزود: این انقلاب معرف اسلام ناب در جهان می باشد و رشد و گسترش اسلام گرایی در دنیا مخصوصا غرب و اروپا از برکات انقلاب اسلامی است.

 مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان، انقلاب اسلامی رایک انقلاب مردمی برشمرد و تاکید کرد: این ایام بهترین فرصت است تا مردم با عمق فعالیت ها آشنا شوند و بی اعتمادی هایی که دشمنان به دنبال ایجاد آن هستند مرتفع شده و شاهد وحدت ، همراهی و وفاق بیشتر مردم در همراهی با حفظ و تداوم ارزش های انقلاب باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1056
  • کد خبر : 5364