عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن شاد و مردمی « بهار مهربانی» در گرگان برگزار شد


جشن شاد و مردمی « بهار مهربانی» در گرگان برگزار شد

جشن شاد و مردمی « بهار مهربانی» در گرگان برگزار شد

جشن شاد و مردمی « بهار مهربانی» با حضور اقشار مختلف مردم گرگان در کاخ موزه پارک شهر در عصر پاییزی جمعه دوم آذر ماه برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این جشن مردمی به همت و همدلی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و نیروی انتظامی استان گلستان به من مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت برگزار شد.

در این جشن که با حضور پر شور مردم شهر گرگان همراه بود؛ گروه موسیقی « هالای » از استان مرکزی ، گروه موسیقی فولکلوریک تلار از استان گیلان و گروه موسیقی بلوچی به سرپرستی شیراحمد هنردوست از گرگان به هنرنمایی پرداختند

همچنین به مناسبت این ایام خجسته و اجرای طرح شادمانه « بهار مهربانی» که با هدف بهره گیری از مناسبت های دینی برای ترویج و توسعه شادی و نشاط در جامعه با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار و گروه های گوناگون مردمی برپا شده بود؛ کریمی محب اهل بیت از استان گلستان به مولودی خوانی پرداخت که مورد استقبال عموم مردم فرهنگ دوست و وحدت آفرین قرار گرفت.

طرح با رویکردهای بهره گیری از مناسبت دینی برای ترویج شادی در جامعه، توسعه نشاط در جامعه با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار و گروه های گوناگون مردمی پیش بینی شده که شایسته است.

شایان ذکر است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس اهداف و وظایف خود اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری « جشن های بهار مهربانی» همزمان با ایام مبارک ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .