عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل گاز گلستان با مسئول ستاد اقامه نماز استان


دیدار مدیرعامل گاز گلستان با مسئول ستاد اقامه نماز استان

 

به گزارش روابط عمومی ، رحیمی مدیرعامل گاز استان گلستان با حضور در ستاد اقامه نماز استان با محمدی مسئول ستاد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول ستاد اقامه نماز استان گلستان ضمن خوشامدگویی،به تشریح وضعیت اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان پرداخته و از توجه و عنایت شرکت گاز در بحث نماز و ترویج و فرهنگ این فریضه الهی بویژه همکاری در برگزاری باشکوه چهارمین اجلاس استانی نمازشهرستان آق قلا تقدیر کرد.

محمدی افزود:با وجود اینکه شرکت گاز یکدستگاه فرهنگی نبوده و رسالتش خدمات رسانی  می باشد ولی عنایت ویژه ای به امورات فرهنگی بویژه  نماز دارد و در این رابطه توانست با انجام برنامه های مختلف و تجهیز نمازخانه ها و ..  بعنوان یکی از دستگاههای برتر انتخاب شود.

درهمین راستا رحیمی مدیرعامل گازگلستان نیز ضمن تشکر از اظهار محبت  مسئول ستاد اقامه نماز استان ، گزارشی از عملکرد و برنامه های شورای اقامه نماز شرکت ارائه نموده و هر نوع خدمت درمسیر توسعه وترویج فرهنگ نورانی نماز را افتخار بزرگی برای خود ومجموعه کارکنان شرکت گاز دانست.

وی تصریح کرد:همواره  اولویت برنامه زندگیمان باید توجه به نماز و ترویج فرهنگ نورانی آن باشد  زیرا تمام موفقیتهای زندگی ناشی از اهتمام به نماز و تمامی مشکلات ما نیز از عدم توجه و سهل انگاری به این فریضه الهی می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .