عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای نزدیک به 2300 کیلومترشبکه دراستان در دولت تدبیر و امید

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان خبر داد:

اجرای نزدیک به 2300 کیلومترشبکه دراستان در دولت تدبیر و امید

 

محمد رحیم رحیمی درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گازگلستان با اشاره به خبرفوق گفت:با تلاش های انجام شده در دولت تدبیر و امید خوشبختانه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون نزدیک به 2300 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود:از این میزان شبکه گذاری افزون بر 370 کیلومتر مربوط به شهرها و نزدیک به 1930 کیلومتر نیز در روستاهای استان می باشد.

رحیمی افزود:این شرکت تا آغاز دولت تدبیر و امید6800 کیلومتر شبکه اجرا کرده بود که با احتساب عملکرد بسیار خوب دولتمردان در دولت های یازدهم و دوازدهم در مجموع در چهل سالگی پیروزی انقلاب این میزان به 9100 کیلومتر رسیده است. وی با بیان اینکه درحال حاضر دراستان گلستان تمامی 30 شهر و همچنین 852روستا از نعمت گازطبیعی برخوردار می باشند اظهار داشت: ازاین میزان تعداد 4 شهر بهمراه 199 روستا در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در ادامه گفت:انشاء ا.. تا پایان دولت دوازدهم تمامی روستاهایی که قابلیت گازرسانی را دارند از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد و درهمین رابطه درحال حاضر عملیات گازرسانی به 27روستا دردست اجرا بوده و روستاهایی که شرایط مورد نظر را نیز دارند در مرحله بررسی و طراحی قرار دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .