عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت حوزه‌های پرورشی و مهارتی مطابق با نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان

در نشست مشترک مدیران‌کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان گلستان تاکید شد:

تقویت حوزه‌های پرورشی و مهارتی مطابق با نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان

تقویت حوزه‌های پرورشی و مهارتی مطابق با نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان

در نشست مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان گلستان برلزوم افزایش گستره‌ی فعالیت‌های مشترک و تقویت حوزه‌های پرورشی و مهارتی مطابق با نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند مدیرکل آموزش و پرورش استان به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی‌ و هنری کانون اظهار داشت: مهارت‌آموزی کودکان و نوجوانان گلستانی از دغدغه‌هایی است که هم‌افزایی نهادهای فرهنگی را می‌طلبد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده کانون در این زمینه، واگذاری خودروهای آریسان را برای خدمات‌رسانی کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کاری خداپسندانه دانسته و در راستای نیاز‌های ضروری کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم‌تر توسعه‌یافته به فعالیت‌های فرهنگی و هنری این مجموعه، خواستار تسریع در واگذاری 2 خودروی باقی‌مانده شد.

همکاری و هم‌راهی مشترک و فراهم‌سازی فرصت بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل، بهره‌مندی از روسای دانش‌آموزی، برگزاری کارگاه‎‌های کارآفرینی ویژه کودکان و نوجوانان، تقویت مهارت‌های معلمان و دانش‌آموزان، فعال کردن سینماکانون و مشارکت در اجرای طرح‌های زیست‌محیطی از اولویت‌های برنامه‌های کانون گلستان در این نشست بود.
هم‌چنین احسان گوهری‌راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این دیدار ضمن مهم خواندن فعالیت‌های تخصصی و جذاب کانون پرورش فکری، برنامه‌های فرهنگی‌هنری این مجموعه را هدف‌مند و یاری‌رسان نظام آموزشی خواند.
وی برپایی کارگاه‌های مهارت‌ورزی فرهنگی و هنری کانون ویژه معلمان ابتدایی سراسر استان را اتفاقی موثر در جذاب‌سازی مطالب درسی دانش‌آموزان دانسته و با اشاره به این مطلب که تلفیق دانش مربیان کانون و معلمان مدارس را راه‌گشای توسعه و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گلستانی است، آمادگی خود و مجموعه‌ی آموزش و پرورش را برای همکاری و مشارکت بیشتر اعلام کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .