عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران جدید حوزه طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی شدند


مدیران جدید حوزه طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی شدند

مدیران جدید حوزه طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی شدند

طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان ، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت، مدیران جدید حوزه طرح و توسعه  شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان در این مراسم مهندس افراسیاب میرزایی به عنوان مدیر طرح های توسعه منابع آبی شرکت، مهندس مهدی ضیائی به عنوان رئیس گروه طرح های شبکه های آبیاری و زهکشی با حفظ مدیریت سد نرماب، مهندس حسین جمشیدی به عنوان سرپرست گروه سدها و مدیریت سیلاب ومهندس محمدرضا حسینی به عنوان سرپرست گروه طرح های آبرسانی و مدیر طرح توسعه محمدآباد معرفی شدند و از زحمات مدیران قبلی در این بخش تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این مراسم گفت: می دانیم که نیروی انسانی با ارزش ترین منبع برای یک شرکت و مجموعه ای است که می خواهد فعالیت انجام دهد و جای بسی مباهات است که همکاران ما در شرکت آب منطقه ای همواره همه توان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و تلاش و همت آنان ستودنی است. 
مهندس نظری افزود: جا به جایی شغلی از ارکان اصلی در سازمان های موفق است و اگر بخواهیم سازمان توانمندی داشته باشیم، جابه جایی نیروها در بخش های مختلف سازمان ضروری است تا آموخته های جدید بیاموزند و دانش خود را نیز به بخش های جدید منتقل کنند.  
وی  تصریح کرد: تغییرات و جابه جایی ها در سیستم ، شرایط و فکر جدید به شرکت وسازمان تزریق می کند و کمک می کند با همکاری یکدیگر به اهداف و ماموریت های شرکت برسیم.  
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ضمن تشکر از مدیران طرح و توسعه در سمت های قبلی خود گفت: این مدیران از مدیران پرتلاش و سخت کوش مجموعه بوده اند و از زحماتی که در جایگاه قبلی خود کشیده اند کمال تشکر را داریم.
مهندس نظری اظهار کرد در شرایط کنونی مملکت و جنگ اقتصادی،  تامین اعتبار کار سختی است. ولی اطمینان داریم با همین حمایت ها و حمیت شما می توانیم توسعه کار داشته باشیم.
وی افزود: تا دیروز اجرای طرح زهکشی را با این مقدار و حجم نداشتیم ولی در حال حاضر 10 هزار هکتار کار انجام شده ودر 12 هزار هکتار دیگر مشغول انجام کار هستند. سدنرماب ، سدچایلی و طرح های آبرسانی در گردونه کار است. 
مهندس نظری بیان کرد: در زمانی که بودجه عمومی دچار مشکل شد همکاران ما در شرکت آب منطقه ای گلستان، از ظرفیت اعتبارات بیرونی و درونی استفاده کردند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان افزود:  بحث" آی دی بی" کار پر مشتقی بود که همکاران با تلاش بسیار موفق به اجرای آن شدند و امروز شاهد هستیم تا آخر سال پیمانکار این طرح انتخاب می شود و سال بعد هم عملیات اجرایی آن آغاز می شود. در طرح های آبرسانی هم بسیاری از طرح های ما برای واگذاری به بخش خصوصی آماده است.   
معاون طرح و توسعه شرکت آّب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در مجموعه طرح و توسعه همکاران ما با همه توان تلاش خود را در اجرای طرح ها و فعالیت های شرکت انجام دادند و تعامل مناسبی با سایر معاونت ها و بخش های شرکت داشتند.
مهندس داود گیلک افزود: ما این تغییرات را به جهت ایجاد ظرفیت های جدید برای ارائه توانممندی های جدید همکاران می دانیم و اطمینان داریم این تغییرات سبب انجام بهتر وظایف و تلاش بیشتر و مناسب تر مجموعه خواهد شد. 

 

مدیران جدید حوزه طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی شدند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .