عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجمن طراحان مد و لباس استان گلستان راه اندازی شد


انجمن طراحان مد و لباس استان گلستان راه اندازی شد

انجمن طراحان مد و لباس استان گلستان راه اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از راه اندازی انجمنی تخت عنوان انجمن طراحان مد و لباس استان گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری درباره اهداف تشکیل این انجمن، گفت: به منظور حفظ هویت و ارزش های ایرانی اسلامی در بخش مد و لباس و ارتقاء سطح کمی و کیفی طرح و آثار مبتنی بر الگوها و معیارهای فرهنگ ایرانی اسلامی و الگوهای بومی، محلی و ملی و هم سویی با اهداف قانون مد و لباس و حمایت از حقوق قانونی، مادی و معنوی طراحان مد و لباس در نقاط مختلف استان این انجمن شکل گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین با هدف معرفی و عرضه طرح و اثر ایرانی اسلامی و لباس محلی به سایر استان های کشور و ملت های دیگر نیز این انجمن تشکیل شده است.
این مدیر استانی افزود: به منظور تشکیل هیات مدیره انجمن مربوطه؛ طی حکمی « صدیقه کاظمی» ،« سمانه شهری نژاد» ، «مریم کردی» ، « هدی حسینی» ، « یگانه حجی آبادی» ، « لیلا معروف » و « آتسا عقیلی» به عنوان هیات موسس منصوب شده اند و آن ها باید از زمان دریافت حکم به مدت سه ماه نسبت به برپایی انتخابات هیات مدیره انجمن اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات هیات مدیره پس از ثبت نام و تکمیل بانک اطلاعاتی هنرمندان در کمیته های تخصصی مختلف تا پایان سال جاری قطعا صورت می پذیرد، گفت: این انجمن زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و بنیاد مد و لباس اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، ابراز کرد: علاقه مندان به حوزه مد و لباس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این انجمن به معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مراجعه کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .