عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از چهارهزار معتاد درسطح استان در 26 مرکز ترک اعتیاد بهزیستی بهبود یافتند

مدیرکل بهزیستی استان:

بیش از چهارهزار معتاد درسطح استان در 26 مرکز ترک اعتیاد بهزیستی بهبود یافتند

بیش از چهارهزار معتاد درسطح استان در 26 مرکز ترک اعتیاد بهزیستی بهبود یافتند

 مدیرکل بهزیستی استان گلستان اظهار داشت: 26 مرکز ترک اعتیاد میان مدت درسطح استان وجود دارد که درسال جاری تاکنون به 4686 نفر خدمات ترک اعتیاد ارائه نموده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان، رقیه رحمانی در بازدید از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بانوان «رو به فردا» شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: از 26 مرکز ترک اعتیاد موجود، 24 مرکز ویژه برادران و 2 مرکز دیگر ویژه بانوان می باشد.

وی افزود: از این دو مرکز یکی درشرق استان (آزادشهر) و دیگری در غرب استان (گرگان) واقع می باشد که این مکان سومین مرکز ترک اعتیاد میان‎ مدت در سطح شهرستان آزادشهر است که پس از مراکز ترک اعتیاد «جمعیت نوید زندگی» و «شکوفاگران پاک‎اندیش گلستان» برای درمان بانوان تأسیس شده است و امیدواریم به سلامتی و پاکی خانواده و جامعه کمک کند.

رحمانی با اشاره به سیاست‎های سازمان بهزیستی درخصوص پیشگیری و درمان اعتیاد در جامعه، افزود: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را معطوف به توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار معتادین پاک شده نموده و در این راه از همه منابع و ظرفیتهای موجود در جامعه چه استانی و چه شهرستانی استفاده خواهد نمود.

در ادامه مسئول مرکز ترک اعتیاد «رو به فردا» ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مسئولین، به ارائه گزارش کوتاه از عملکرد وخدمات مرکز از بدو تاسیس تاکنون و مسائل و مشکلات پیش رو پرداخت.

ذکریاء سوسرایی در ادامه تصریح کرد: پیشگیری‎های بعد از درمان معتادان، ارتباط مستقیم با مددجویان و خانواده‎های آنها و ایجاد فضای کار و اشتغال یکی از راه‎های اصلی برای حفظ پاکی معتادان بوده که با هماهنگی و حمایت مسئولان قابل اجرا است.

خانم رحمانی– مدیرکل بهزیستی استان گلستان به اتفاق معاون مشارکتهای مردمی و مسئول بازرسی این اداره کل از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بانوان «رو به فردا» شهرستان آزادشهر بازدید نموده و ضمن دیدار با مددجویان و پرسنل مرکز، با روند ارائه خدمات و مشکلات در این مراکز آشنا شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1428
  • کد خبر : 5457