عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاع از تامین اجتماعی ، دفاع از اقشار مولد وکارآفرین جامعه است

دکتر نصرتی :

دفاع از تامین اجتماعی ، دفاع از اقشار مولد وکارآفرین جامعه است

دفاع از تامین اجتماعی ، دفاع از اقشار مولد وکارآفرین جامعه است

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، این مدیریت میزبان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی واعضای شورای رفاه وتامین اجتماعی استان بود و در خصوص لایحه پیشنهادی دولت  در خصوص بودجه سال آتی و تحلیل های مرتبط با سازمان تامین اجتماعی بحث وتبادل نظر شد.
دراین جلسه ابتدا دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن خیر مقدم به نمایندگان حاضر در جلسه و همچنین اعضای شورای هماهنگی رفاه وتامین اجتماعی استان ، هماهنگی با وکلای مردم شریف در مجلس شورای اسلامی را مسیری طبیعی دانست وتاکید کرد در حوزه تامین اجتماعی با عنایت به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان هستند و برخی مفاد مصوبات مجلس به طور مستقیم و غیر مستقیم با سازمان تامین اجتماعی ارتباط پیدا می نماید لذا برای دفاع از حقوق بیمه شدگان مکلفیم نظرات پیشنهادی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و به تبع آن سازمان تامین اجتماعی را به نمایندگان ملت منتقل نماییم تا بتوانند با اطلاعات بیشتر تصمیمی جامع تر اخذ نمایند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از تامین اجتماعی دفاع از جامعه کار و کار آفرینی است افزود: رونق سازمان تامین اجتماعی به رونق اشتغال وابسته است و ما حامی اشتغال مولد هستیم و علاقمندیم که حوزه اشتغال وکار آفرینی هرچه بیشتر فعال شود.

درادامه جلسه مازندرانی مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان گلستان به طرح موضوعات مرتبط با ادارات زیرمجموعه وزارتخانه مطبوع خویش پرداخت و مدیران هر حوزه در خصوص طرحهای پیشنهادی خود توضیح دادند.

تربتی نژاد نماینده شهرستانهای گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور درجلسه و آشنایی بیشتر با مباحث تخصصی حوزه تامین اجتماعی ، فرایند طرح و تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی راتشریح کرد و افزود : ما تلاش می نماییم تا حد امکان نکات منطقی تهیه شده توسط وزارت تعاون و سازمانهای وابسته لحاظ گردد و تلاش می نماییم که منافع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را در مصوبات لحاظ نماییم.

هزار جریبی نماینده دیگر شهرستان گرگان وآق قلا نیز گفت : این طرح ابتکاری حوزه وزارت تعاون باید به سایر حوزه ها نیز تسری یابد تا ما به عنوان نماینده مجلس با موضوعات تخصصی آشنا شده وبتوانیم از آن دفاع نماییم.

وی تاکید کرد که ما نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی همدل و متحد پیگیر خواسته ها ومطالباتی که از سوی سازمانها به ما منعکس شود هستیم و خواسته ما از مدیران استانی این است که مسائل ومشکلاتی که می توان از طریق مجلس پیگیری نمود را به ما منتقل نمایند.

.




نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .