عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر گلستان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر گلستان آغاز شد

طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر گلستان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد: طرح امدادونجات زمستانی جمعیت هلال احمر گلستان از 22 آذر ماه در سطح استان گلستان آغاز شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛دکتر محمد علی هروی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز گلستان در خصوص آغاز طرح ملی امدادونجات در زمستان 97 اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم در جاده های شهری و برون شهری سراسر گلستان ؛ طرح ملی امدادونجات زمستانی از 22 آذر ماه  آغاز شد.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر گلستان با استعداد 115 نفر نیروهای عملیاتی شامل پرسنل و نجاتگر در سطح 33 پایگاه امدادونجات جاده ای ثابت و سیّار خدمت رسانی ارائه می شود.

 

 

وی در ادامه افزود: پشتیبانی این طرح با ظرفیت 57 دستگاه خودروی آمبولانس و امدادی، یک فروند بالگرد، یک دستگاه خودروی آبی-خاکی آرگو انجام می شود.
واحد آنست جمعیت هلال احمر گلستان با بهره مندی از 2 قلاده سگ جستجو و نجات به منظور جستجوی مصدومین احتمالی در حوادث، در حالت آماده باش کامل هستند.

 

 

دکتر هروی اشاره کرد: در 15 پایگاه امدادونجات جاده ای و کوهستانی استان، اسکان اضطراری به منظور اسکان موقت مسافرین در راه مانده پیش بینی شده است.

 

 

در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن دعوت مردم به آرامش در هنگام رانندگی و رعایت اصول و نکات ایمنی در هنگام مسافرت اعلام داشت: سامانه 112 جمعیت هلال احمر بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان و هم استانی ها است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .