عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از بازنشستگان زندانهای استان با حضور مدیر کل زندانها


تجلیل از بازنشستگان زندانهای استان با حضور مدیر کل زندانها

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ با هدف تشریک مساعی و هم اندیشی و تبادل نظر در امور اداری ؛ جلسه شورای اداری کارکنان با حضور رضوانی مدیر کل زندان های استان در زندان مرکزی گرگان برگزار گردید.

رضوانی افزود : طبق فرموده بزرگان ؛ ایمان به خدا ، خدمت به خلق و خیر خواهی نسبت به برادران دینی با ارزش ترین کار است . ایشان توصیه نمودند باید در رفتار با زندانیان در عین  تبعیت  از قانون ، مهرورزی وانسان دوستی را سرلوحه قرار داد. همچنین از مددکارانی که در همایش صبر در جهت صلح و سازش بین شکات و محکومین زحمات فراوانی متحمل شده اند تشکر و قدردانی نمود و خیر مقدم ویژه ای به همکاران بازنشسته که در جمع حضور داشتند تقدیم داشته و همگان را به ارج نهادن به این عزیزان تشویق نمودند .
این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنانش مساله نیاز به بازرسی و کنترل را در محیط اداری مطرح نموده و اذعان داشت هر جامعه برای دوام و بقا واعتبار بخشی به بازرسی نیاز دارد .خود کنترلی اصل اساسی در کاهش تخلفات اداری است اما به دلیل یکسان نبودن ظرفیت  همکاران در حفظ و صیانت خود از وسوسه و خطا نیاز به ارزیابی و دوایر نظارتی پیدا می کنیم. به دوایر نظارتی توصیه می کنیم رفتار شان مبتنی بر قانون و نشات گرفته از انسانیت و انصاف باشد .
مدیر کل زندان های استان در بخش دیگری از سخنان خود  همکاران را مخاطب قرار داده و تاکید نمود باید در کنار دوایر نظارتی بایستیم نه در مقابل آنها .دوایر نظارتی و ارزیابی نیز باید با نیت خیر و اصلاح رفتار همکاران اقدام به برخورد نمایند .
در انتها مقام ارشد تصمیم گیرنده در زندان های استان از زحمات بی دریغ جناب آقای مردانی مسئول پیشین واحد ارزیابی و عملکرد و بازرسی  و رسیدگی به شکایات زندان مرکزی گرگان تقدیر و تشکر نمود و برای جناب آقای خطیری مسوول کنونی این واحد آرزوی توفیق  روزافزون و ارائه خدمات شایسته در حیطه امور محوله نمودند .
پایان بخش مراسم تجلیل همراه با اهدای لوح سپاس به جمعی از همکاران بازنشسته بود .   

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 498
  • کد خبر : 55002