عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش با صدا و سیما در باره پرسش مهر ریاست جمهوری


مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش با صدا و سیما در باره پرسش مهر ریاست جمهوری

 مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در مصاحبه باخبرنگار سیمای گلستان به پرسش مهر رئیس جمهور درآغازبازگشایی مدارس اشاره نمود و بر تلاش این اداره کل جهت بهینه سازی فرهنگ مصرف آب تاکیدکرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان محمدرضا وطنی گفت: یکی از مشکلات کشور ،بحران آب است لذا در راستای دغدغه دولت ، آموزش و پرورش به عنوان جایگاهی که می تواند فرهنگ ساز و تربیت کننده نسل ها باشد، می خواهد یک همگرایی اجتماعی در راستای استفاده صحیح و نگهداری از این منبع الهی بوجود آورد.

 وی در این مصاحبه با تاکید براین که مدرسه فقط جای سوادآموزی نبوده بلکه آموزش زندگی در تمام زمینه ها، باید درآن جاری باشد گفت: از مشکلات کشور بحران آب است لذا در راستای دغدغه دولت ، آموزش و پرورش به عنوان جایگاهی که می تواند فرهنگ ساز و تربیت کننده نسل ها باشد، می خواهد یک همگرایی اجتماعی در راستای استفاده صحیح و نگهداری از این منبع الهی بوجود آورد لذا پرسش مهر سال تحصیلی 93-94 رئیس جمهور ، که در ابتدای سال تحصیلی مطرح نمودند، مبیّن همین مسئله است.

 وطنی در ادامه گفت: درهمین راستا ستادی در اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شد و بانهادها و ادارات مرتبط با موضوع مصرف آب ، جلساتی تشکیل داده شد و طی بخش نامه ای که به شهرستان ها ارسال کردیم از دانش آموزان و معلمان دعوت شد تا در قالب های مختلف مانند نقاشی، سرود، نمایش، فیلم کوتاه، مقاله ... در مسابقه پرسش مهر رئیس جمهور شرکت نمایند.

 لازم به ذکر است مهلت ارسال این آثار تا 15 بهمن ماه 93 به سازمان دانش آموزی می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .