عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از تعبیه مخازن تفکیک زباله دراین شرکت خبر داد


مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از تعبیه مخازن تفکیک زباله دراین شرکت خبر داد


 

به گزارش روابط عمومی ،رحیمی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان در این خصوص گفت:با همکاری امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل و امور مالی و پشتیبانی  باکس های تفکیک پسماند در پنج بخش کاغذ، شیشه، بطری های پلاستیکی و نایلون، پسماندهای خطرناک و ویژه  و قوطی های فلزی  در ساختمان مرکزی گاز گلستان قرار گرفت.

وی افزود: تفکیک زباله از مبدا به منظور جدا سازی مواد از یکدیگر با هدف جلوگیری از آلودگی بیشتر  برنامه ریزی شده تا مواد قابل بازیافت  مجددا به چرخه طبیعت برگردند.

رحیمی تصریح کرد  : تفکیک و جداسازی زباله و بازیافت آنها فواید سودمند و ارزشمندی برای محیط زیست بهمراه دارد ،بطوریکه با تفکیک زباله ها می توان از زباله های قابل بازیافت برای تولید محصولات جدید وجایگزین منابع طبیعی  استفاده  نموده و در مصرف منابع طبیعی صرفه جویی کرد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در ادامه دیگر فواید تفکیک و بازیافت زباله را صرفه جویی در مصرف انرژی  بیان نمود وافزود: این نکته صحیح است که برای بازیافت مواد زائد احتیاج به انرژی از اهمیت خاصی برخورداراست ؛ ولی مقدار انرژی که برای بازیافت زباله های تفکیک شده بکار می رود کمتر از این مقدار می باشد ؛ضمن اینکه انرژی مصرفی در زمان تولید محصولات جدید با مواد خام ، خیلی بیشتر از مقدار انرژی است که همان محصولات از مواد بازیافتی تولید می شوند.

 


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .