عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشریح عملکرد 9 ماهه شورای مشارکت شرکت گازاستان گلستان درسال 97


تشریح عملکرد 9 ماهه شورای مشارکت شرکت گازاستان گلستان درسال 97

به گزارش روابط عمومی،مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درگفتگو با پایگاه خبری شرکت با تشریح عملکرد شورا در 9 ماهه سال 97 دراین خصوص گفت:هدف شورای مشاركت ایجاد فرصت و فضای مناسب است تاکلیه كاركنان،مشتریان و پیمانكاران سازمان بتوانند با بهره گیری ازظرفیتهای فکری خود نقش برجسته ای را در زمینه روند تصمیم سازی ،تصمیم گیری و حل مسائل و مشكلات سازمان ایفا نماید.

 

محمد رحیم رحیمی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری بسیار خوب همکاران با شورای همیاری و مشارکت شرکت تصریح کرد:نظام مشاركت گازگلستان،ازطریق بسیج تفكرات و اندیشه كاركنان در سال 97 نقش موثری در راستای بهبود و تعالی فعالیت های شركت بویژه در زمینه صرفه جوئی داشته است.

وی با بیان اینکه این شورا درسال جاری طی برنامه ریزی مدون و بسیج اندیشه ها و تفکرات کارکنان،حرکت خوبی را در راستای بهبود و تعالی فعالیتهای شرکت داشته اظهارداشت:در 9 ماهه سال جاری درمجموع تعداد 930 پیشنهادتوسط  همکاران شرکت به این شورای ارسال شد.

رحیمی درادامه افزود:درسال 97  تزریق اطلاعات کارکنان و همچنین داده های پیشنهادهای دریافتی شرکت از کارکنان و ذی نفعان از سال 83  تاکنون به تعداد حدود 7000 پیشنهاد انجام شده ؛ضمن اینکه  نرم افزار جامع نظام پیشنهادات نیز راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و از این زمان همکاران گرامی می توانند با مراجعه به این سامانه پیشنهادات مورد نظر خود را ارائه نمایند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت:همواره اعتقاد داریم سرمایه اصلی هر سازمان،نیروی انسانی آن می باشد،بنابراین شورای مشارکت باعنایت به این مهم امیدواراست همچنان بتواند در زمینه مسائل مختلف سازمان طی همفکری ومشارکت با مدیریت و مسئولان سازمان ،نتایج درخشانی را در سطح شرکت بوجود بیاورد و سهم خود را در این رابطه  بخوبی ایفا نماید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .