عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن وبهینه ازگازطبیعی درحاشیه نمازجمعه استان گلستان


فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن وبهینه ازگازطبیعی درحاشیه نمازجمعه استان گلستان

 

درحاشیه برگزاری  نمازجمعه مرکز استان گلستان که به امامت  "آیت الله نورمفیدی"نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان برگزار شد بروشورهایی با مضامین مدیریت  مصرف گاز بین نمازگزاران توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ، رحیمی دراین خصوص گفت:به منظور فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی این شرکت  همه ساله از کانالهای مختلف  اقدام به فرهنگ سازی نموده که یکی از این  بخشها توزیع بروشور و کتابچه در محل ورودی مصلی نماز جمعه گرگان می باشد.

وی افزود:با توجه به اینکه در مصلی نماز جمعه تعداد زیادی از نمازگزاران حضور  دارند بنابر این یکی از فضاهای بسیار مهم برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف می باشد که در همین رابطه کارکنان این شرکت با حضور در ورودی مصلی اقدام به توزیع بروشورهای حاوی پیامها و راهکارهای صرفه جویی  در مصرف گاز  و رعایت نکات ایمنی  نموده اند .

مدیرعامل گازگلستان  تصریح کرد:انتظار داریم نمازگزاران عزیز با مطالعه دقیق این بروشورها و اطلاع رسانی محتوا و پیامهای آن به خانواده،دوستان و آشنایان خود،نقشی ارزشمندی در زمینه صرفه جویی در مصرف این انرژی خدادادی و همچنین رعایت نکات ایمنی داشته وامیدواریم مردم عزیز استان همچون گذشته  این شرکت را در تحقق اهدافش یاری رسانند.

 

 

 

 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .