عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند آماده سازی پروژه های قابل افتتاح گاز گلستان دردهه مبارک فجر بررسی شد


روند آماده سازی پروژه های قابل افتتاح گاز گلستان دردهه مبارک فجر بررسی شد

 

 
 
با هماهنگی واحد برنامه ریزی گاز گلستان جلسه کنترل پروژه باحضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره وتنی چند از رؤسا و مسئولین واحدهای ستادی در خصوص بررسی پروژه های دهه فجر برگزارگردید.
 
به گزارش روابط عمومی در آغازولی ا... مقصودلودبير جلسه،گزارشی از پروژه های گازرسانی دربخشهای مختلف ومشکلات موجود در روند اجرایی آن ارائه نمود.

 درادامه جلسه نیز پس ازبحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات حاضرین تصمیمات مهمی در راستای تسریع در اجرا و آماده سازی پروژه ها برای افتتاح در ایام ا... دهه مبارک فجر اتخاذ شد.

دراین جلسه همچنین مدیرعامل گازگلستان با اشاره به وضعیت پروژه های در حال اجرا،رهنمودهاو راهکارهای مناسبی را پیشنهادنموده و درخصوص اتمام به موقع عملیات گازرسانی در موعد مقررتاکید کردند.

 مهندس رحیمی در ادامه افزود:شایسته است واحدهای مرتبط تعداد پروژه های گازرسانی دربخشهای روستایی و صنعتی که تادهه پیروز انقلاب به اتمام خواهند رسید را شناسایی کرده تاهرچه سریعتر موانع موجود برطرف و برابر اولویت آماده بهره برداری شوند.

شایان ذکر است در دهه مبارک فجر سال جاری حدود7 روستابهمراه 146واحد صنعتی باحضور مسئولین استان از نعمت گازطبیعی بهره مندخواهند شد،ضمن اینکه خط تغذیه جاده قدیم گرگان به کردکوی تزریق گازشده و تعداد 24 روستا نیز کلنگ زنی می شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .