عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 22 درصدی استقبال مسافرین از قطارهای بین شهری در 9 ماهه سال جاری


افزایش 22 درصدی استقبال مسافرین از قطارهای بین شهری در 9 ماهه سال جاری

مدیر کل راه آهن شمالشرق2 ازافزایش 22 درصدی استقبال مسافرین از قطارهای بین شهری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد .
محمد رضا قربانی درادامه افزود : باتوجه به تامین ظرفیت به منظور جابجایی مسافر از طریق حوزه ریلی (رفت و برگشت) مردم استان از ابتدای97 تا پایان آذرماه امسال ، ضریب اشغال قطارهای مسافری در حوزه بین شهری و حومه ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بالغ بر 22 و 18 درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد : این افزایش در درجه اول بیانگر تمایل مردم استان به بهره گیری از ضریب ایمنی و امنیت بالای حمل و نقل ریلی در مقایسه با خطرات جاده ای می باشد.

وی اظهار داشت : یکی دیگر از نکات حائز اهمیت که موجب تشویق مسافران به استفاده از حمل و نقل ریلی می گردد پائین بودن هزینه با توجه به میزان تنوع و کیفیت خدماتی که در ایستگاه های مسافری و حین سفر به مسافران ارائه می شود.

قربانی یاد آور شد : پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت ایجاد شده و افزایش آگاهی مردم در خصوص ویژگی های مسافرت از طریق حمل و نقل ریلی و همچنین تلاش های صورت گرفته در راستای کنترل و بهبود مستمر کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه به متقاضیان سفر، شاهد افزایش روند رو به رشد سفرهای ریلی و انتقال هرچه بیشتر ترافیک جاده ای به خطوط راه آهن یعنی حمل و نقل سبز باشیم.

افزایش 22 درصدی استقبال مسافرین از قطارهای بین شهری در 9 ماهه سال جاری

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 55797