عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 13پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 523 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد

با حضور استاندار گلستان:

13پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 523 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد

 13پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 523 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد

 همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، 13 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعتباری بالغ بر 523000 ميليون ريال از محل اعتبارات ملی و استانی و سرمایه گذار بخش خصوصی بصورت متمرکز و با حضور استاندار گلستان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: احداث تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندر ترکمن و گمیشان با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیون ریال از مهمترین پروژه های این شرکت بشمار می رود که در ایام دهه مبارک فجر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مهندس محمد هادی رحمتی تصريح كرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب مسکن مهر و خط انتقال به طول 5 کیلومتر در شهر گرگان با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیون ریال، حفروتجهیز یک حلقه چاه آب شرب مسکن مهر و خط انتقال به طول 2 کیلومتر در شهر خان ببین با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال و حفروتجهیز یک حلقه چاه آب شرب مسکن مهر و خط انتقال به طول 2 کیلومتر در شهر دلند با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز و بهره برداری از 4 حلقه چاه آب شرب و 6 کیلومتر خطوط جمع کننده چاه های شهر گالیکش با اعتباری بالغ بر 48 هزار میلیون ریال از دیگر طرحهایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان حفروتجهیز یک حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول 2 کیلومتر شهر مینودشت با اعتباری بالغ بر10 هزار میلیون ریال،حفروتجهیز 2 حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول 6 کیلومتر شهر علی آباد با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیون ریال ،حفروتجهیز 2 حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول 6 کیلومتر شهر بندر گز با اعتباری بالغ بر 23 هزار میلیون ریال و حفروتجهیز یک حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول 2 کیلومتر شهر گمیشان را از دیگر پروزه های قابل بهره برداری در ایام دهه مبارک فجر بیان نمود.

وی افزود: اصلاح و توسعه 22 شهر استان به طول 30 هزارو 200 متر و با اعتباری بالغ بر 78 هزار میلیون ریال همزمان با آغاز دهه فجر انجام خواهد شد.

مهندس رحمتی اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که در این ایام شاهد تحقق آن خواهیم بود نصب انشعاب فاضلاب در بخش فاینانس برای شهر گرگان است که با توجه به اقدامات انجام شده 4 هزار فقره انشعاب فاضلاب خانگی با اعتباری بالغ بر24 هزار میلیون ریال قابل بهره برداری می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 937
  • کد خبر : 5589