عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با آغاز بارش‌ برف و وقوع کولاک، امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان انجام شد

معاونت امداد و نجات چمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

با آغاز بارش‌ برف و وقوع کولاک، امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان انجام شد

 با توجه به وقوع بارش برف و کولاک در سطح استان به ویژه در محورهای مواصلاتی کوهستانی که از صبح امروز(پنجشنبه) شدت یافته بود؛ کلیه تیم های عملیاتی مستقر در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان به منظور خدمت رسانی به حادثه دیدگان و درراه ماندگان؛ به حالت آماده باش کامل  عملیاتی درآمدند.

 

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛سید رحیم میرکریمی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در سطح استان و محورهای مواصلاتی، کلیه پایگاه ها نسبت به حضور در محورها و امدادرسانی به حادثه دیدگانی که به علت وقوع برف و کولاک دچار حادثه شده بودند، اقدام نمودند.

 

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این  عملیات ها تاکنون به 68نفر در محور توسکستان به شاهرود و تعداد 7نفر در محور درازنو و رادکان خدمات رسانی شده است.

 وی در ادامه افزود: از هموطنان تقاضامندم چنانچه در طول مسیر حرکت در جاده هادچار حادثه شدند؛ می توانند با تماس با شماره ندادی امداد112جمعیت هلال احمر و یا شماره تماس های اضطراری سایر دستگاه های همکار خدمات رسان در این خصوص اطلاع رسانی نمایند.

 میرکریمی همچنین از هموطنان خواست در صورت امکان از تردد غیرضروری در محورهای برف گیر خودداری نمایند و در صورت لزوم حتماً از سلامت خودروی خود اطمینان داشته و وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .