عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه دستگاه ها و نهادها در نظام ولایی مکلف هستند منطبق با نگاه ولایت رفتار کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

همه دستگاه ها و نهادها در نظام ولایی مکلف هستند منطبق با نگاه ولایت رفتار کنند

همه دستگاه ها و نهادها در نظام ولایی مکلف هستند منطبق با نگاه ولایت رفتار کنند

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : مدیران و مسئولین دستگاهها در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران موظف هستند برای صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ازهیچ کوششی فروگذار ننمایند.
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا احمدی اظهار کرد: جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسمات و برنامه های گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، دستگاهها می بایست برنامه هایی منسجم و در خور این ایام را با نگاه ویژه چه از لحاظ کیفی و چه کمی ، پراکندگی برنامه ها در سطح استان و نیز مخاطب گرایی و مخاطب شناسی تدارک دیده و و فقط به برگزاری صرف یک مراسم اکتفا نکنند.
رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ، با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاهها ، کمیته ها و ستادهای شهرستانی از سوی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استان گفت : این کمیته با حضور اعضای باسابقه و با دید دقیق، عملکرد دستگاهها را در گرامیداشت ایام ا... فجر انقلاب اسلامی مورد دقت نظر و نگاه موشکافانه قرار داده و بی تردید پس از ارزیابی عملکرد کمیته های تخصصی و ستادهای شهرستانی فعالیت خوب و ارزشمند آنان مورد تقدیر قرار خواهد داد و هر گونه تعلل و کوتاهی در گرامیداشت این ایام و همکاری با ستاد و ... به مراجع ذیربط گزارشات مربوطه ارسال خواهد شد.
وی همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد یک فضای مناسب تبلیغی در سطح شهرهای استان از کمیته فضاسازی و تزئینات شهری خواست تا با تسریع در نصب بنرهای تبلیغی ، پارچه نوشته ها ، چراغانی و آذین بندی خیابان‌ها در فضای استان حال وهوای ورود به ایام دهه مبارک فجر را بوجود آورند.
وی در پایان بر حضور بموقع و گسترده بسیجیان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مدیران استانی و پرسنل آنان در برنامه های بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .