عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 74 پروژه گازرسانی در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرعامل گاز گلستان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:

74 پروژه گازرسانی در دهه فجر افتتاح می شود

 در آستانه ايام پيروزي انقلاب اسلامي کنفرانس مطبوعاتی با هدف انعکاس عملکرد شرکت بویژه پروژه های قابل افتتاح و فرهنگ سازي مديريت مصرف ايمن و بهينه گاز با حضورمهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل و تنی چند از اعضای هیئت مدیره درمحل سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان برگزار گردید

 به گزارش روابط عمومی،در این نشست که حدود 60 نفر از خبرنگاران رسانه های خبری حضور داشتند مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع) و ایام ا... دهه مبارک فجر و همچنین خیرمقدم به خبرنگاران رسانه های خبری به تشریح اهداف اين نشست خبري پرداخت.

 وي افزود:شرکت گاز استان گلستان طبق سنوات گذشته ،تعدادی از پروژه های قابل افتتاح خود را در ایام ا... دهه فجر مورد بهره بر داری قرار می دهد که در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد 74 پروژه گازرسانی را دربخشهاي مختلف در برنامه افتتاحیه دارد که انشاء ا...با حضور مسئولین استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: از مجموع 74 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر تعداد 22 پروژه روستایی بوده و 52 پروژه نیز برای سایر بخشها بویژه بخش صنعتی می باشد که در مجموع افزون بر 163 ميليارد و 685 میلیون ريال هزينه در بر داشته است.

 وی گفت:خوشبختانه با گاز رسانی به 22 پروژه روستایی تعداد 17 هزار نفر از هم استانیهای عزیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهدکرد.

 مهندس جمال لیوانی با تشریح عملکرد گازگلستان تاکنون افزود: از 29 شهر موجود استان گلستان در حال حاضر تمامی آنها گازرسانی شده که می توان گفت تا کنون 100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

 وی اضافه کرد:در حال حاضر از مجموع 993 روستای استان،تعداد 900 روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون گاز تعداد 690 روستا مورد بهره برداری قرار گرفت ،ضمن اینکه عملیات گازرسانی به تعداد 69 روستا نیز در دست اجرا می باشد.

 جمال لیوانی ادامه داد:در راستای توسعه بخشهای صنعتی و حمل و نقل نیز تاکنون تعداد 422 واحد صنعتی عمده و همچنین 64 جایگاه سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

 این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت:تاکنون بالغ بر 7407 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا شده و حدود 251 هزار 327 عدد انشعاب نصب و حدود 467 هزار و 166 مشترک نیز جذب این شرکت شده اند ضمن اینکه افزون بر 475 هزار و 821 خانوار نیز از گاز طبیعی برخوردار گردیده اند.

 مدیرعامل گاز گلستان در بخش دیگری ازسخنان خود لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی در حین مصرف را مورد تاکید قرار داد و ضمن تشکر از مساعدت هم استانیهای عزیز از آنان درخواست نمود تا همچون سنوات گذشته این شرکت را یاری نمایند.

 وي اظهارداشت:امیدواریمکه هم استانيهاي عزيزهمچون سنوات گذشته با ادامه همکاریهای بسیار خوب و عزم ملی و تنها با کاهش بخشي از مصرف گاز خود،امکان استفاده سایرمشتركين از این موهبت الهی را فراهم ساخته و حداقل رفاه وآسایش را برای آنان فراهم نمایند

 جمال لیوانی گفت:تفاهم نامه های متعددی را با برخی از سازمانهای ذیربط منجمله صدا و سيما ، آموزش و پرورش ، استاندارد ، جمعیت هلال احمر و... منعقدکردیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در زمینه مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی برسیم ضمن اینکه تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز برنامه ریزی و اجرا نمودیم .

 در ادامه این نشست مهندس رحیمی رئیس خدمات فنی و فروش عمده گاز گلستان به تشریح مباحث مهمی پیرامون مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی پرداخت .

 گفتني است در پايان كنفرانس خبري نیز هر يك از خبرنگاران سئوالات مورد نظر خود را مطرح كردند كه مديرعامل گاز گلستان با سعه صدر به سئوالات مطرح شده پاسخ داد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان1
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .