عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جنگ اقتصادی یک واقعیت است و توجه به تولید راهکار حل مشکلات

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

جنگ اقتصادی یک واقعیت است و توجه به تولید راهکار حل مشکلات

جنگ اقتصادی یک واقعیت است و توجه به تولید راهکار حل مشکلات

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حفظ تولید و اشتغال موجود کار جهادی و تکلیف همگانی است و باید به این باور برسیم که توجه به تولید راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، رضا رحمانی در مراسم افتتاح شرکت بانیار پلیمر در شهرک صنعتی گنبد کاووس اظهار کرد :خوشحالم که در آستانه چهل سالگی انقلاب در مراسم افتتاح طرح توسعه یک واحد تولیدی شرکت می کنم.

وی با بیان این که افتتاح هر واحد تولیدی، ایجاد اشتغال و روشن نگه داشتن چراغ هر واحد تولیدی کار جهادی و تکلیف است، افزود: در شرایط فعلی ایجاد هر یک شغل و یک پروژه بسیار ارزشمند است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: به همت کارآفرینان و تولیدکنندگان استان، میزان صادرات گلستان در سالجاری ۵۹ درصد افزایش داشته که بسیار بیشتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: در اقتصاد کلان کشور مشکلاتی داشته و داریم و مردم با مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی، فقر و محرومیت و ... مواجه اند و باید به این باور برسیم که راهکار اساسی حل همه این مشکلات توجه به تولید است.

رحمانی اضافه کرد: در شرایط فعلی که بازار با نوسان مواجه است بعضی از شغل ها آسیب می بینند و باید تلاش کنیم تولید ملی را افزایش دهیم چراکه تنها راهکار حل مشکلات این حوزه همین است.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و ما به دنبال رونق تولید هستیم چراکه اعتقاد داریم افتتاح پروژه های تولیدی و اقتصادی پیروزی ما در جنگ اقتصادی را رقم می زند.

وی تاکید کرد: حفظ اشتغال، تولید و وضع موجود کارخانه ها از تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت است.

رحمانی متذکر شد : برای تقویت این حوزه به ابلاغ نیاز نداریم بلکه حفظ اشتغال و تولید یک تکلیف است و همه باید به تحقق آن کمک کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این که در حمایت از تولید محدودیت نداریم، بیان کرد: دولت در تدوین بودجه جاری ۹۸ انقباضی عمل کرد اما اعتبارات حمایت های اجتماعی، فقرزدایی، تولید و اشتغال را افزایش داد.

رحمانی خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور تاثیر اساسی در توسعه گلستان خواهد داشت و پروژه های زیربنایی اجرایی می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 465
  • کد خبر : 56138