عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایش نامه نویسی آیات 2 بهمن برگزار می شود


آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایش نامه نویسی آیات 2 بهمن برگزار می شود

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایش نامه نویسی آیات 2 بهمن برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی بیست و ششمین جلسه شورای قرآنی آن اداره کل با حضور معاونت ها و اعضا کارگروه ها با محوریت سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایش نامه نویسی آیات خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: این جلسه با هدف تشریح برنامه ها و گزارش دبیرخانه و کارگروه های سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایش نامه نویسی آیات برگزار شد.
وی ادامه داد: پخش تیزر، تبلیغات محیطی و رسانه ای، سین برنامه آیین اختتامیه، دعوت مهمانان و سخنران ها و نشست خبری از عمده مطالب مطروحه در این جلسه بود.
این مدیر استانی ضمن اشاره به افزایش کمی تعداد شرکت کنندگان در این دوره نسبت به دوره های پیشین ، اظهارکرد: این جشنواره در سه بخش فیلم نامه نویسی (کوتاه مستند و بلند داستانی) ، نمایشنامه نویسی (خیابانی و بلند صحنه ای) و بخش ویژه ( طرح قرآنی بشارت 1452 ) برگزار شد و درنهایت پس از جمع بندی 461 اثر ثبت نام قطعی شده توسط دبیرخانه برای ارزیابی و اعلام رای به داوران تقدیم شد.
مدیرکل فرهنگ  وارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، گفت: آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان این رخداد فرهنگی هنری و معنوی در 2 بهمن ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .