عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح پرسشگری استاندارد درگلستان اجرا شد


طرح پرسشگری استاندارد درگلستان اجرا شد

طرح پرسشگری استاندارد درگلستان اجرا شد

مدیرکل استاندارد گلستان از  اجرای طرح پرسشگری سنجش میزان رشد اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد در گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی گفت: اجرای طرح پرسشگری استاندارد با هدف سنجش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش مردم نسبت به استاندارد در فروشگاه رفاه گرگان انجام شد.
وی اظهار داشت: اجرای طرح پرسشگری، با هدف سنجش میزان آگاهی و شناخت شهروندان نسبت به وظایف سازمان ملی استاندارد ایران  و در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی، اطلاع از میزان شناخت مصرف کنندگان نسبت به علامت استاندارد و اهمیت درج نشان استاندارد بر روی محصولات تولیدی در کشور و همچنین میزان آگاهی شهروندان از کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی انجام گرفت.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: از آنجایی که ترویج و توسعه استانداردسازی جز با همراهی و حمایت مصرف کنندگان انجام نمی شود، سنجش میزان اعتماد عمومی مردم نسبت به استاندارد، مقدمه شروع برنامه سازی و اصلاح راهبردها برای تقویت استانداردسازی است.
فرمانی با بیان این مطلب که این سومین سال است این طرح در کشور و در سطح فروشگاه های زنجیره ای اجرا می شود، اظهار داشت: در استان گلستان، با توجه به توزیع جامعه آماری و جمعیت نمونه در کشور، از 89 نفر نظرسنجی شد.
وی ادامه داد: اطلاعات پرسشنامه های مذکور پس از تکمیل، در سامانه مربوطه وارد و اصل پرسشنامه ها جهت بررسی و اعلام نتیجه کلی به سازمان ملی استاندارد ایران ارسال می شود.  

طرح پرسشگری استاندارد درگلستان اجرا شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .